logo
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

تهیه ی کره به روش سنتی و مدرن

روش های درست کردن کره در خانه

بهترین راه برای تهیه کره سنتی به روش مدرن کدام است ؟

چگونه کره محلی را در خانه درست کنیم

شایان ذکر است که در گذشته برای تهیه ی کره از مشک کوهی استفاده می نمودند، بدین طریق که دست و پای پوست بز کوهی را به چارچوبی بسته و از قسمت گردن آن را آویزان می نمودند تا شیر مخلوط شده یا به عبارتی ماست غلیظ شده به حالت چکه ای درون ظرف بریزد تا پس از مدتی تبدیل به خامه گردد. سپس خامه را دوباره در مشک می ریختند و آنقدر تکان می دادند تا چربی ماست یعنی کره از آن جدا و نهایتا کره تولید می شد.

اما حالا با پیشرفت علم و صنعت دیگر نیازی به پیمودن این راه طولانی نیست، خوشبختانه مهندسین مجرب و زبده ی گروه ماشین سازی دکتر قشلاق موفق به تولید مشک برقی خانگی کوچکی شدند که به صورت رومیزی طراحی شده و خیلی راحت و کاملا ارگانیک شروع به ساخت کره های محلی می نماید به طوری که در کوتاه مدت توانسته رضایت کامل بسیاری از مشتریان را در منزل فراهم کند.

این دستگاه کوچک رومیزی ، قابلیت این رو دارد که به اندازه ی ۲۰ لیتر کره تولید کند .همچنین این مشک برقی می تواند علاوه بر تولید کره در ساخت دوغ های متنوع ساده و سبزی دار مورد بهره برداری قرار گیرد، فقط کافیست مقداری ماست را همراه با آب درون مشک بریزید تا همراه با همزن خارق العاده اش شروع به چرخش مواد کرده و در مدتی اندک یک دوغ غلیظ پرچرب را تحویل شما نماید.

اینورتر 1500 وات

جالب است بدانید دستگاه کره گیر در قسمت فوقانی درپوش مخزن، الکتروموتور قدرتمندی دارد که توسط نیروی گریز مرکز خود می تواند در عرض ۶۰ دقیقه یا بیشتر چربی های ماست را جدا نموده و کره موجود در دوغ را به صورت شناور بالا  آورد. همچنین یکی از مواردی که این محصول را بسیار باکیفیت کرده، بهره گیری از موتورژن قدرتمندی ست که با دوام بالای خود توانسته همزن داخل مخزن را به صورت یکنواخت وبدون توقف و یا وارد شدن کوچکترین فشار ممکن، به حرکت درآورد.

از آنجائیکه این دستگاه بیشتر برای مصرف خانگی عرضه می شود، کاربر به راحتی می تواند با اتصال به برق شهری از آن بهره گیری نماید.

در حقیقت اتصال قطعات با کیفیت دستگاه کره گیر که به وسیله ی سیستم برش لیزری به صورت کاملا دقیق برش خورده اند، توسط جوش استیل انجام شده است که باعث شده مقدار کره ای که در خانه تهیه شود به صورت بهداشتی و کاملا ارگانیک در اختیار مصرف کننده قرار گیرد و نسبت به کره های پاستوریزه ی کارخانه ای، از طعم لذیذ و خوشمزه ای برخوردار باشد.

همچنین لبنیات در برابر آلودگی ها بسیار حساس می باشند و ممکن است به سرعت فاسد شوند، گروه ماشین سازی دکتر قشلاق، بدنه ای که در مشک برقی به کار برده اند از نوع آلیاژهای آلومینیومی باکیفیتی ست که به صورت پرسی ساخته شده اند و به خاطر کارایی بالا و عمر مفید خود، تبدیل به برندی محبوب و برجسته در میان کاربران گردیده اند.

طراحی و ساخت این دستگاه به صورت کاملا اتوماتیک بوده و می تواند در مدتی کم  ، بدون کوچک ترین لرزش و صدایی اقدام به تولید کره و دوغ به صورت کاملا بهداشتی نماید و این اختیار را به کاربر دهد تا در هر شرایط زمانی و مکانی به راحتی، قادر به استفاده از آن باشد.

نتیجه گیری:

مشک برقی رومیزی در ظرفیت های مختلف بنابر نیاز مصرف کننده به صورت ۱۰ لیتر تا ۲۰۰ لیتر تولید می شود، بنابراین از شما خریداران محترم خواهشمندیم قبل از خرید با کارشناسان متخصص شرکت دکتر قشلاق مشاوره نمایید و طبق نیاز خود دستگاه مورده نظر را تهیه فرمایید. همچنین این دستگاه ها به صورت اینترنتی یا ارسال پیامک به سامانه ی ۱۰۰۰۸۰۰۰۸۰ به راحتی و بدون هیچ مشکلی با استفاده از پست های کار بلد و مطمئن در سراسر کشور در دسترس شما عزیزان قرار خواهند گرفت.

همچنین قابل ذکر است که این محصول دارای برگه ی ضمانت و خدمات پس از فروش به مدت ده سال را در اختیار مشتری قرار داده تا در صورت هرگونه خرابی و مشکل امنیتی توسط تعمیرکاران مجرب قابل تصحیح باشد. در واقع هر مصرف کننده ای با توجه به درخواست خرید خود می تواند با پرداخت یک هزینه جزئی، دستگاه مورد نیاز خود را دریافت نماید.

دیدگاه‌ها (0)

*
*