logo
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

دستگاه دوغ سرد کن چیست و چه کاربردی دارد ؟

انواع دوغ سردکن کدام است

معرفی دستگاه دوغ سرد کن و عملکرد های آن

استفاده از دوغ سردکن

خوشبختانه با پیشرفت روز به روز صنعت تکنولوژی، گروه ماشین سازی دکتر قشلاق موفق به راه اندازی دستگاهی شده است که در سطح ایران و خاورمیانه نامور شده و او را به بهترین سازندگان دستگاه دوغ سرد کن تبدیل کرده است.

جالب است بدانید امروزه دستگاه های دوغ سرد کن به خاطر بهینه نگه داشتن دوغ به صورت خنک و کف دار، در بسیاری از هتل ها، رستوران ها و کافی شاپ ها به صورت مفید و کارآمد مورده استفاده قرار می گیرند.

همچنین ویژگی منحصر به فردی که در این دستگاه ها دیده می شود، این است که قادر اند در مدت زمانی کوتاه میزان ۱۰ لیتر دوغ را به سرعت خنک کرده و در اختیار مصرف کننده قرار دهد.

دستگاه جوجه کشی ۲۵۲ تایی

همانطور که می دانیدT دوغ یک نوشیدنی سالم بوده و برای بدن انسان بسیار مفید می باشد، به خاطر همین است که در اکثر منازل ایرانی مصرف می گردد. شما می توانید با استفاده از این دستگاه، در منزل یا هر مکانی که هستید دوغ گوارا، خوش طعم، طبیعی و خنکی را تولید کرده و نوش جان فرمایید.

فراموش نکنید که این دستگاه به خاطر تماس مستقیم خود با لبنیات باید از هرگونه آلودگی و میکروب در امان باشد تا خطری برای فرد مصرف کننده و بازدهی دستگاه نداشته باشد.

خوشبختانه گروه ماشین سازی دکتر قشلاق نهایت سعی خود را کرده است تا بتواند، این مشکل را با رعایت تمام اصول و استاندارد های بهداشتی طراحی و در دستگاه های تولید شده پیاده کند.

ساختار دستگاه دوغ سردکن :

بهتر است کمی هم از خصوصیات و ساختار دستگاه صحبت نماییم :

همانطور که گفتیم این دستگاه از بروزترین قطعات دنیا ساخته شده است و با سیستم پمپ و موتور قدرتمندی که دارد، توانسته عمل خنک کردن دوغ را بدون هیچ مشکلی در هر شرایط و مکانی به سرعت انجام دهد.

همچنین این دستگاه ها مجهز به سیستم مصرف بهینه ی برق و انرژی می باشند و کاربر می تواند بدون کوچک ترین دغدغه ای برای تامین دوغ خنک به طور دائم از این دستگاه استفاده نماید.

از آنجائیکه این دستگاه ها در زمان کمی شروع به خنک کردن دوغ می نمایند در حقیقت کیفیت فوق العاده بالای خود را به نمایش می گذارند زیرا مهم ترین فاکتور تعیین کننده ی کیفیت دستگاه دوغ سردکن، سنجیدن مدت زمانی ست که برای فرایند خنک سازی دوغ در نظر گرفته می شود.

قابل ذکر است جنس قطعات و بدنه ی این دستگاه از نوع استیل ضد زنگ است که می تواند به خاطر تماس مستقیمی که با لبنیات دارد از بروز هر گونه آلودگی و میکروب به درون دوغ جلوگیری نماید، همچنین باعث می شود دستگاه از بازدهی، عمر مفید و کارآمد بسیار بالایی برخوردار شود.

قابل توجه است از آنجائیکه این دستگاه به هیچ وجه زنگ نمی زند و از هرگونه خوردگی به دور است، می تواند عمر مفیدی داشته باشد وکاربر با خیال راحت سال ها از این دستگاه بهره مند گردد.

ویژگی های دستگاه دوغ سرد کن دکتر قشلاق:

  • مجهز به استاندارهای مهم و لازم ISO 9001 ، CE marking
  • کنترل کیفی این دستگاه در چند مرحله تایید شده
  • دارای بدنه ای استیل بدون هیچ نوع زنگ زدگی
  • مجهز به چرخ های قوی و خوب برای حمل و نقل آسان
حرف آخر :

جالب است بدانید شما با خرید این ماشین قدرتمند می توانید تا یک سال از گارانتی خرید برخوردار شده، همچنین به مدت ۱۰ سال خدمات پس از فروش را در اختیار خواهید داشت .

با در داشتن چنین ضمانتی، اگر در راه اندازی دستگاه یا هر مسئله دیگری با مشکل مواجه شدید، گروه ماشین سازی دکتر قشلاق به صورت رایگان اقدام به تعمیر آن خواهد نمود. پس با خیالی آسوده این دستگاه را در هتل، منزل، رستوران و کافی شاپتان مصرف نمایید و کام مشتریانتان را با دوغی لذیذ و گوارا لبریز نمایید.

همچنین قابل ذکر است که صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق با بیش از ۲۵ سال تجربه و درایت در زمینه ی علم و صنعت توانسته با تلاش و حضور بی وقفه ی خود به محبوب ترین برند، در بین کاربران مختلف تبدیل شود و سبب ایجاد اطمینان و اعتماد بالا در میان مصرف کنندگان باشد ضمن اینکه این گروه ماشین سازی با بهره گرفتن از قطعات و تجهیزات پیشرفته، به عنوان یک برند برجسته در ایران شناخته شده است.

دیدگاه‌ها (0)

*
*