logo
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

دستگاه پخت شیر چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

دستگاه پخت شیر

معرفی انواع دستگاه پخت شیر و اجزاء آنها

معرفی دستگاه پخت شیر دکتر قشلاق

آیا می دانستید، زمانیکه شیر تازه دوشیده می شود، طی فرآیندهای شیمیایی مختلفی که رخ می دهد، می تواند با خود مقدار زیادی باکتری و قارچ هم حمل کند  و این امر سبب بی کیفیتی و خرابی شیر تازه خواهد شد؛ از این رو به شما مصرف کنندگان عزیز توصیه می شود، برای خلاصی از دست این میکروب ها، شیر را با استفاده از دستگاه پخت شیر ،به نقطه ی جوش برسانید تا از شیری پرکیفیت و گوارا بهره مند گردید.

دستگاه های پخت شیر با توجه به ظرفیتی که دارند می توانند حدود ۳۰۰ تا ۷۰۰ لیتر شیر و حتی در مواردی هم بیشتر بنابه تقاضای مشتری، تولید و روانه ی بازار شوند و به راحتی در اختیار کاربر و مصرف کننده قرار گیرند.

دستگاه های شیر پز دکتر قشلاق” جزو ماشین های مدرنی هستند که در ساخت آن انواع قطعات درجه یک باکیفیت، بهره گرفته شده است؛ که باعث کارآیی بالا و عمر مفید دستگاه می شود. طراحی و کیفیت دستگاه طوری است که مصرف کنندگان با خیال راحت و سالیان متمادی می توانند از آن بهره مند باشند.

دستگاه جوجه کشی درنا 4

این دستگاه های مدرن میکروب زدا که تمام استانداردهای بهداشتی، در طراحی آن پیش بینی شده، بیشتر در مکان هایی بزرگ چون کارخانه های لبنیاتی، کارگاه های مخصوص تولید شیر پاستوریزه، فروشگاه های بزرگ لبنیات و انواع دامداری ها مورده استفاده قرار گرفته است.

قابل توجه است که این دستگاه های قدرتمند، با داشتن سیستم گرمایشی و برودتی منحصر به فرد خود می توانند در زمانی کوتاه حجم بالایی از دمای شیر را افزایش دهند تا با رساندن شیر به نقطه ی جوش تمام مواد مضر در آن را به مرز نابودی کشانند.

بدنه دستگاه پخت شیر

بدنه ای که برای این دستگاه پخت شیر اتوماتیک به کار گرفته شده از جنس استیل بدون رنگ است، که توانایی بالایی در برابر حرارت داشته و به هیچ عنوان دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی گردد.

همچنین این دستگاه ها با توجه به کارکردی که دارند، به صورت دولایه طراحی شده اند بدین معنی که یکی  از لایه ها باعث می شود تا دستگاه به خوبی ایزولاسیون شده و از بهم خوردن تنظیمات دمایی ممانعت نماید و لایه دیگر هم ایمنی دیواره ی دستگاه را تامین می کند تا دمای مورد نیاز برای پختن و یا سرد کردن شیر فراهم باشد.

موتور دستگاه پخت شیر

این دستگاه ها در قسمت بالایی خود، دارای موتوری قدرتمند هستند که با ایجاد حرکت چرخشی خود از هرگونه خرابی و ته گرفتن شیر در مخزن جلوگیری می نمایند.

الکتروموتوری که در این دستگاه تعبیه شده است، از نوع موتورژن تبریز می باشد که به خاطر کیفیت بالای خود می تواند، در دو حالت ثابت و متغیر شروع به گرم و یا سرد کردن شیر مورد نظر کند، بدین معنی که می تواند در ساده ترین حالت، تنظیم دمای دستگاه را به کنترل خود در بیاورد.

این موتورها به سبب داشتن موتور ژن مدرن، تا سالیان دراز بدون هیچ ایراد یا خرابی عمر می کنند و مورد مصرف کاربر قرار می گیرند.

یادآوری : کاربران برای بالا بردن دمای شیر نیازمند دیگ بخار یا گرمکنی هستند که با کمترین هزینه شروع به افزایش دمای شیر کرده و آن را بپزد، پس توصیه می گردد در هنگام خرید این دستگاه، حتما یک دیگ بخار تهیه فرمایید در غیر این صورت با راندمان پایین تری می توانید از شیر پخته شده بهره برداری کنید.

دیگر ویژگی دستگاه پخت شیر

خصوصیات خارق العاده ای که اهمیت این دستگاه مدرن را پر رنگ تر نشان می دهد، وجود مبدل های اکسچنجر است که در هنگام پخت شیر، قادر است، دمای مخزن دستگاه را به سرعت پایین آورده و بلافاصله شروع به خنک کردن شیر داغ کند.

قابلیت دیگری که در این دستگاه به وضوح دیده می شود، امکان شستشوی آسان آن است. برای این کار فقط کافی است، مخزنش را با آب پر کنید تا با حرکت چرخشی دستگاه، میزان آلودگی توسط شیر تخلیه، به بیرون هدایت شود تا برای شروع مجدد آماده باشد.

سخن آخر

دستگاه های شیر پز دکتر قشلاق، به صورت کاملا اتوماتیک ، بدون دخالت هیچ نیروی انسانی ، تنها با اتصال به سیستم حرارتی و برودتی قابل استفاده می باشند ضمن اینکه این دستگاه ها درای ۱۲ ماه گارانتی بی قید و شرط و خدمات پس از فروشند که صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق تولید و پیشتیبانی تمام قطعات مورد استفاده در آن را به مدت ۱۰ سال، تضمین می کند.

دیدگاه‌ها (2)

*
*

    نجیب پاسخ

    سلام
    احترامانه خواهشمندم معلومات مکمل درباره سیستم مکمل پروسس شیر از اوا تا اخر یعنی با بسته بندی ان را به من ارسال نماید و در ضمن ادرس و شمارا واتس اپ خود را نیز. ارسال. بدارید
    ممنون
    نجیب الله پناهی
    کابل افغانستان

      drgheshlagh-admin پاسخ

      سلام
      ان شالله در مقالات اینده بیشتر در این بازه توضیح خواهیم داد