logo
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

آیا خرید دستگاه پخت شیر دسته دوم درست است ؟

خرید دستگاه چخت شیر دسته دوم

دستگاه پخت شیر دست دوم

دستگاه پخت شیر دسته دوم ارزش خرید دارد ؟

همانطور که در مقالات قبل اشاره نمودیم، شیر و فراوردهای لبنیاتی یکی از محصولات مفید و پر مصرف در بین عموم افراد می باشد.

از این رو در مرحله اول رعایت اصول بهداشتی به هنگام جمع آوری این محصولات بسیار مهم است و بایستی تمام استانداردهای لازم و بهداشتی در زمینه ی ساخت تجهیزات لبنیاتی باید از طرف سازنده به طور کامل رعایت شده باشد.

دستگاه پخت شیر دکتر قشلاق یکی از برجسته ترین برندهای ایرانی می باشد که توانسته باعث افزایش بالای راندمان تولید شیر شود و موفق به تولید لبنیاتی با استانداردهای جهانی گردد.

دستگاه جوجه کشی خانگی 96 تایی

اما در کنار این موضوع، بسیاری از کارخانجات تولید شیر برای برآورد هزینه های خود تصمیم به خرید دستگاه های دست دوم پخت شیر می نمایند و احساس می کنند که بهترین گزینه برای کمتر نمودن هزینه هایشان را انتخاب نموده اند،

این باور تا حدودی درست است ولی اگر تخصصی تر به قضیه نگاه کنیم با انتخابی نادرست روبرو خواهیم شد. تنها مزیت این دستگاه قیمت ارزان آن است ولی به چه قیمت؟؟؟

از آنجائیکه این دستگاه ها توسط افراد مختلف خریداری شده اند ممکن است به درستی مراقبت نگردیده یا قطعات دستگاه را به صورت مکرر تعویض نموده باشند و زمانیکه شما آن را به عنوان مصرف کننده خریداری می کنید، در طول زمان شاهد ضررهایی هنگفت خواهید شد، پس توصیه می کنیم تا حد ممکن از انجام این خرید منصرف شوید و برای تولید شیر استاندارد و بهداشتی از دستگاه های پخت شیر آکبند دکتر قشلاق استفاده نمایید.

معایب دستگاه پخت شیر دست دوم قدیمی نسبت به نوع آکبند و جدید اتومات:

• ته گرفتن شیر
• تبخیر بالای شیر
• هدر رفت شیر در هنگام حمل ونقل
• اتلاف بی رویه ی برق و انرژی
• ایجاد حرارت بالا در محیط تولیدی
• زنگ زدگی فلز دستگاه
• نیازمند نیروی انسانی برای اتصال سیستم حرارتی و برودتی
• گرفتن فضای بیشتر و … بسیاری دیگر

جالب است بدانید دستگاه های دست دوم حرارتی را که به شیر منتقل می کنند به صورت مستقیم است و باعث می شد بخشی از شیر خام تبخیر شده و مقداری از چربی های شیر به خاطر حرارت مستقیم هدر رفته و در نتیجه به دیواره ی دستگاه متصل گردد.

همچنین شستشوی این دستگاه کار وقت گیر و مشکلی ست زیرا چربی هایی که به ته مخزن چسبیده اند بدون وجود همزنی مناسب و کارآمد به سختی جدا می گردند.

استیل قدیمی که در ساخت بدنه ی دستگاه به کار گرفته شده توانایی مقاومت در برابر حرارت را ندارد و طی واکنش های شیمیایی در داخل مخزن سبب تغییر طعم و مزه شیر می شود، پس در حقیقت همه ی این عوامل دست به دست هم داده و سبب تولید شیر به صورت غیرارگانیک خواهند شد.

بنابراین توصیه می شود تا حد لازم این دستگاه ها را به صورت آکبند از تولید کننده های معتبری چون دکتر قشلاق تهیه نمایید، زیرا این محصولات علاوه بر عمر مفید و دوام بالایشان به صورت اتومات بوده و جهت تضمین کیفیت و اصالت کالا، به این محصولات ۱۲ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش ارائه گردیده است.

دیدگاه‌ها (0)

*
*