راهنمای خرید از سایت

راهنمای خرید از سایت

فروشگاه اینترنتی دکتر قشلاق به عنوان مرجع ترین وبسایت خرید محصولات گرمایشی ، سرمایشی ، لبنیاتی ، گلخانه ای ، دستگاه جوجه کشی و … میباشد. مدت زمان فعالیت فروشگاه اینترنتی دکتر قشلاق نزیک به 26 سال فعالیت در وب توانسته است به یکی از شناخته شده ترین فروشگاه های اینترنتی تبدیل شود. به همین دلیل برای راحتی کار شما کاربران عزیز در این قسمت تصمین داریم روش خرید از فروشگاه اینترنتی دکتر قشلاق را برای شما ارائه دهیم. در نظر داشته باشید که بستری امن برای خرید را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

وبسایت اینترنتی دکتر قشلاق دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و تمامی فعالیت این سایت با نظارت پلیس فتا انجام میگیرد. در نظر داشته باشید نماد اعتماد الکترونیکی برای افزایش اعتماد شما کاربران عزیز بوده و میتوانید خرید را به صورت امن انجام داده و محصول خریداری را درب منزل تحویل بگیرید.

فروشگاه اینترنتی دکتر قشلاق به جز نماد اعتماد الکترونیکی دارای نماد سازماندهی میباشد.نماد سازماندهی از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد بوده و بعد از مراحل قانونی و احراز هویت ارائه میشود. وجود این دو نماد باعث میشود تا اعتماد شما افزایش پیدا کرده و خرید خود را بدون هیچگونه نگرانی انجام دهید.

آموزش خرید از فروشگاه دکتر قشلاق

برای راحتی شما کاربران عزیز فرایند خرید از فروشگاه اینترنتی دکتر قشلاق بسیار راحت بوده و تمامی افراد میتوانند اقدام به انتخاب محصول و خرید نمایند. در نظر داشته باشید در هنگام تکمیل سفارش اطلاعات خود را از قبیل نام نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس و … به درستی وارد کنید. در نظر داشته باشید که امکان خرید از تمامی کارت های متصل به عضو شتاب امکان پذیر بوده و درگاه پرداخت کاملا زیر نظر پلیس فتا میباشد. بعد از تکمیل اطلاعات شخصی وارد صفحه پرداخت میشوید و با تکمیل کردن فیلد های مربوطه و فشردن دکمه پرداخت ، فرایند خرید انجام میگیرد. در ادامه میتوانید تمامی مراحل خرید از فروشگاه دکتر قشلاق را به صورت کاملا تصویری مشاهده نمائید.

راهنمای تصویری خرید آنلاین

مرحله اول ابتدا باید محصول خود را انتخاب و با فشردن “ افزودن به سبد خرید ” به صفحه ی زیر ارسال خواهید یافت.

بعد از انتقال به صفحه زیر باید تمامی اطلاعات خواسته شده را به صورت کاملا دقیق تکمیل کرده و با فشردن دکمه ” ثبت سفارش ” به صفحه پرداخت آنلاین انتقال پیدا میکنید.

همانند تصویر زیر با وارد کردن شماره کارت و … و فشردن دکمه پرداخت ، روند سفارش تکمیل شده و باید منتظر تحویل محصول باشید. در نظر داشته باشید خرید های بالای 100 هزار تومان نیازمند رمز پویا میباشد که میتوانید با فشردن دکمه “دریافت رمز پویا” اقدام به گرفتن رمز پویا یا رمز یکبار مصرف نمائید.

توجه :

در نظر داشته باشید فقط امکان خرید به صورت آنلاین فقط برای دستگاهای جوجه کشی امکان پذیر میباشد. خرید سایر محصولات تنها به صورت تلفنی انجام میگیرد.کارشناسان فروش ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان میباشند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

محصولات تولیدی ماشین سازی دکتر قشلاق به دلیل برخورداری از قطعات با کیفیت و دارای استاندارد های جهانی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد. در صورتی که محصول خریداری شده دچار ایراد یا خرابی شد میتوانید با بخش خدمات پس از فروش تماس بگیرد. کارشناسان خدمات پس از فروش ما آماده پاسخگویی به سوالات شما خریداران هستند.