قوانین و مقررات

تمامی فرابند خرید از فروشگاه www.drgheshlagh.com  مبنی بر قوانین موجود در مورد تجارت الکترونیک بوده و با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

تمامی موارد درج شده اعم از اطلاعات در مورد کالاها توسط متخصصان فنی و کاربلد تولید شده و بر روی سایت قرار میگیرد. به همین دلیل حتما در هنگام خرید به مشخصات محصولات توجه کنید. هر گونه انتقاد و ناآگاهی در مورد مشخصات محصولات بعد از خرید مورد قبول نمیباشد. به همین دلیل حتما تمامی اطلاعات محصولات را مطالعه کرده و در صورت هرگونه سوال در مورد محصولات با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

فروشگاه اینتنرنتی www.drgheshlagh.com به هیچ عنوان اطلاعات کاربران را در دسترس عموم قرار نداده  و به افراد دیگر واگذار نمیکند.

تمامی محتوا ، تصاویر و ویدئو و … که در وبسایت www.drgheshlagh.com منتشر شده برای استفاده شخصی شما بوده و هرگونه سواستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد. به همین دلیل هیچ شخص ، سایت و فرد حقیقی یا حقوقی نمیتواند از اطلاعات سایت استفاده کند. در صورت مشاهده توسط کارشناسان دادگستری پیگیری شده و اقدامات قانونی انجام میشود. در نظر داشته باشید که اگر مایل به استفاده از اطلاعات سایت هستید بهتر است با ما در میان بگذارید.

در نظر داشته باشید باید در هنگام سفارش کاملا ، فرم سفارش را به صورت کامل و دقیق تکمیل نمائید. ورود اطلاعات اشتباه و نادرست بر عهده مشتری بوده و سفارش کاربر ارسال و یا پیگیری نخواهد شد.

ارتباط با کاربران

برای تماس با فروشگاه www.drgheshlagh.com فقط از  شماره های درج شده در سایت و قسمت تماس با ما استفاده نمائید. همچنین برای ارسال نامه و سایر اطلاعات از ایمیل های ثبت شد در قسمت تماس با ما استفاده کنید.

فروش و تحویل کالا

مکان و زمان تویل کالای توسط سفارش دهنده انجام میگیرد و فروشگاه اینترنتی www.drgheshlagh.com باید ساسیت های معین ارسال کالا را انجام داده و سفارش را در زمان و مکان تحویل مشتری نماید.

فروشگاه www.drgheshlagh.com تمامی تلاش خود را میکند که در کوتاه ترین زمان ممکن سفارشات را به دست مشتریان برساند. در صورت وجود هر گونه مشکل حتما به مشتری اطلاع داده خواهد شد.

گارانتی و خدمات گارانتی در سایت www.drgheshlagh.com و بر روی برگه کالا ذکر شده است.

در صورت دستکاری یا تعمیر محصول توسط سایر افراد ، گارانتی محصول لغو و صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق بهع آدرس www.drgheshlagh.com هیچ گونه مسئولیتی در مورد دستگاه ندارد.

شرایط برگشت کالا

هر گونه مغایرت یا خرابی در محصول باید در مدت ۴۸ ساعت اطلاع داده شود تا مشکل بررسی و دستگاه تعمیر و یا جایگزین شود. در نظر داشته باشید که بعد از گذشت ۲۴ ساعت هبچ گونه اعتراضی قابل قبول نبوده و پذیرفته نمیشود. در نظر داشته باشید که این بند برای کالاهایی میباشد که هیچ گونه گارانتی نداشته و  کالاهایی که دارای گارانتی هستند توسط کارخانه پیگیری میشود.

اگر بعد از خرید محصول تصمیم بر انصراف سفارش خود داشتید به مدت ۲۴ ساعت میتواند محصول خود را انصراف دهید ولی در نظر داشته باشید که محصول شما باید ارسال نشده باشد.