logo
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

بخاری مناسب محل کار و مغازه

بهترین بخاری برقی برای مغازه

تامین گرمای کافی در مکان هایی مانند مغازه ، فروشگاه، کلاسهای آموزشی، دفتر  و … که به هر دلیلی نمی توانند از گاز شهری استفاده کنند، می تواند در فصل سرما به عنوان یکی از چالش برانگیزترین موارد در نظر گرفته شود . آهنگ دیده شده که این افراد از بخاری های برقی یا حتی در مکان های بزرگ از چندین بخاری برقی برای تامین گرمای لازم استفاده کنند در این حالت با توجه به مصرف بالای بخاری ها هزینه های جاری و حاصل از مصرف برق به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند . اهمیت این موضوع باعث شده تا ما در این مقاله به بررسی بهترین بخاری برقی برای مغازه و مکان هایی محدود مانند فروشگاه، کلاس های آموزشی، دفاتر و … بپردازیم. با ما همراه باشید .

کدام محصول به عنوان بخاری مناسب محل کار در نظر گرفته می شود؟

 چنانچه می خواهید یک محصول برای مغازه و یا مکان مورد نظر خود را انتخاب کنید، ابتدا باید برخی موارد را به عنوان فاکتورهای تعیین کننده کیفیت محصول مورد بررسی قرار دهید. این موارد عبارتند از : 

  1. جنس بدنه محصول
  2. گارانتی و خدمات پس از فروش
  3. فن دار بودن محصول
  4. قدرت تامین گرما

البته تنها بررسی کیفیت بخاری یا هیتری که می‌خواهید برای مکان یا مغازه خود انتخاب کنید نمی تواند به تنهایی کافی باشد . چرا که اگر مکان مورد نظر شما از تعداد قابل توجهی دریچه، کانال تهویه و پنجره برخوردار باشد، بدون شک استفاده از هر نوع هیتر یا سیستم گرمایشی نخواهد توانست نیاز محیط شما را برطرف کند. به همین دلیل برای بالا بردن راندمان و کیفیت تجهیزات گرمایشی یا هیتر خانگی ، شما باید در وهله اول شرایط مکان مورد نظر خود را بررسی کرده و با در نظر گرفتن اقدامات لازم مکان را حدالامکان عایق بندی و ایزولاسیون نمایید.

همانطور که میدانید انواع بخاری ها و هیتر ها توسط شرکت‌های متعددی طراحی، تولید و به بازار ارائه شده که هر کدام از آنها دارای مزیت و معایب خاص خود می باشد. در این میان بخاری برقی فن دار آزتک به عنوان یکی از کاربردی ترین و پرفروش ترین محصولات وارداتی است که در ادامه به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت.

دستگاه جوجه کشی 12 تایی

بخاری برقی فن دار آزتک یکی از انواع تجهیزات گرمایشی وارداتی توسط صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق می باشد که در کشور ترکیه طراحی و تولید شده است. از این محصول در فصل‌های سرد سال برای تامین گرمای لازم محیط هایی مانند خانه، اتاق، مکان های اداری، کلاس های آموزشی، دفتر ها و مغازه ها بهره گیری می شود. استفاده از قطعات درجه یک مانند لامپ حرارتی ، فن مخصوص گردش هوا، ترموستات تنظیم کننده دما، مخزن آب و …  نهایت کیفیت را در این محصول به وجود آورده است. 

بخاری برقی آزتک

شایان ذکر است که صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های انواع تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در ایران می باشد که علاوه بر تولید محصولات با کیفیت در راستای رفاه حال کاربر انواع دستگاه ها و تجهیزات متعلق به شرکت آتک ترکیه را به صورت انحصاری به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش وارد می کند.

یکی از نقاط قوت این بخاری استفاده از فن برای گردش یا سیرکولاسیون هوا می باشد  این امر باعث شده تا گرمای تولید شده توسط یک لامپ های این بخاری به صورت یکنواخت در محیط انتشار پیدا کند و به این ترتیب دما تنها در یک نقطه بلکه در کل محیط به صورت یکسان بالا برود. البته باید به این موضوع هم توجه داشته باشید که اگر مکان مورد نظر شما از نظر اندازه و ابعاد بزرگ باشد استفاده از این بخاری بدون شک پاسخگوی نیاز شما نخواهد بود. 

گرانی و بالا رفتن هزینه ها باعث شده تا افراد در خرید هر نوع محصولی از دستگاهی در ابتدا بود اقتصادی آن را مورد بررسی قرار دهند . شایان ذکر است که بخاری برقی فن دار با توجه به مصرف بهینه انرژی هزینه های جاری حاصل از مصرف برق را تا حد قابل توجهی کاهش داده است باید به این موضوع توجه داشت که لامپ های به کار رفته در این بخاری از نوع تابشی بوده و برخلاف محصولاتی که به بازار ارائه شدند این لامپ ها نیاز به مقاومت ندارند و پیرو همین امر انرژی چندان زیادی مصرف نمی کنند. 

توجه داشته باشید که فن در قسمت پشتی این لامپها قرار داده شده و با کارکرد خود گرمای تولید شده توسط لامپ های تابشی را به محیط پخش می کند . علاوه بر این در قسمت پشت یا در واقع زمینه لامپها یک ورق از جنس استیل قرار داده شده که با توجه به ویژگی‌های ساختاری که دارد گرما را به محیط انعکاس می دهد .

یکی دیگر از ویژگی‌های بارز این محصول قابلیت تولید گرمای مطبوع یا در واقع گرما به همراه رطوبت می باشد. در فصل‌های سرد سال مانند پاییز و زمستان که هوا هم سرد و هم خشک است ، استفاده از این بخاری می تواند شرایط محیط را به حالت استاندارد در بیاورد.

شرکت آزتک ترکیه در طراحی این محصول یک مخزن مخصوص برای آب در نظر گرفته تا کاربر بتواند با پر کردن آن رطوبت لازم را به همراه گرما و به محیط انتشار دهد.

کاربر می تواند  آرتک را به عنوان بخاری مناسب محل کار در حالت ایستاده قرار دهد . برای این کار قسمت کفش پایه های مخصوصی برای جلوگیری از تماس بدنه محصول با سطح زمین در نظر گرفته شده است. علاوه بر این شما می توانید با جدا کردن پایه ها ، این بخاری را بر روی دیوار خانه، مغازه، شرکت و … نصب کنید.

از دیگر ویژگی‌های آزتک یا بخاری مناسب محل کار می‌توان به لامپهای تابشی اشاره کرد که تولید شده توسط شرکت آلمانی میباشد .  این سری از لامپ ها با بررسی‌های انجام شده در مقایسه با محصولات چینی دارای عمر مفید طولانی تر و همچنین بازده بسیار بالاتر می باشند . همین امر باعث شده تا بخاری فن دار آزتک در کارکرد های دائمی و طولانی مدت به هیچ عنوان تحت فشار قرار نگیرد.

شرکت آسیاتک واقع در کشور ترکیه برای رفاه حال کاربر در طراحی و تولید این محصول یک ترموستات تنظیم دما در نظر گرفته تا کاربر با استفاده از آن بتوانند میزان دمای خاصی برای بخاری تنظیم نماید و بدین ترتیب بخاری به صورت اتوماتیک و تنها در راستای تامین دمای تعریف شده کار کند.

 صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق به عنوان وارد کننده انحصاری محصولات متعلق به شرکت آزتک ترکیه ، بخاری آزتک را که به عنوان بخاری مناسب محل کار نیز شناخته می‌شود،  به همراه ۱۲ ماه گارانتی طلایی و همچنین ۱۰ سال خدمات پس از فروش به مشتریان و کاربران عزیز عرضه می نماید. 

ویدئو معرفی بخاری برقی فن دار آزتک

دیدگاه‌ها (2)

*
*

    علی مقراضی پاسخ

    سلام قیمت این بخاری آزتک چنده

      drgheshlagh-admin پاسخ

      با سلام
      لطفا با کارشناس فروش ما در تماس باشید :
      09144473924