logo
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

دستگاه شیردوش چند واحدی مناسب دامداری شماست؟

بررسی دستگاه شیردوش گاو-صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

امروزه مصرف بالایی انواع محصولات لبنیاتی باعث شده تا کارگاه ها، شرکت و حتی فروشگاه های متعددی به منظور تولید انواع فراورده های لبنی مانند شیر، دوغ، کره، خامه و … از انواع دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته مرتبط با این زمینه بهره گیری کنند. البته در پیرو همین امر در دامداری ها و سالن های نگهداری انواع گاو، گوسفند و سایر دام ها نیز  برای بالا بردن کیفیت، سرعت و راندمان کار از انواع تجهیزات لبنیاتی مانند دستگاه شیردوش تک واحدی و دو واحدی استفاده می کنند. البته بدون شک خرید انواع دستگاه ا با توجه به شرایط حال بازار و گرانی هایی که وجود دارد می تواند فرد را تحت فشار قرار دهد. به همین دلیل باید به برخی نکات مهم برای انتخاب گزینه مناسب توجه شود تا هزینه اختصاص داده شده برای خرید به هدر نرود. با توجه به اهمیت این موضوع در ادامه ما به بررسی دستگاه شیردوش گاو می پردازیم تا بدین شکل بتوانید با توجه به شرایط و تعداد دامی که در اختیار دارید در انتخاب محصول به مشکل بر نخورید.

اهمیت دستگاه شیردوش گاو 

دستگاه شیردوش در انواع گاو، بز و شتر طراحی و تولید می شود. شرکت های سازنده برای بالا بردن کیفیت کار همین محصولات را از نظر ظرفیت در دو مدل تک واحد و دو واحد در نظر می گیرد. برای بررسی دستگاه شیردوش گاو باید در وهله توجه کنید که مزیت ها و نقاط قوت این دستگاه شامل چه مواردی هستند. 

در محیط هایی مانند دامداری و مزارع گسترده بدون شک تعداد گاو، گوسفند و … بالا می باشد و طبیعتاً فرایند شیردوشی از آنها که به صورت روزانه انجام می شود می تواند بسیار وقت گیر باشد. برای نمونه برای شیردوشی از گاو باید فرد ابتدا تمهیدات لازم برای پاکسازی پستان های گاو را در نظر بگیرد و سپس به مدد کارگران به شیر دوشی از تک تک دام های بپردازد. 

این در حالیست که با بهره گیری از دستگاه شیر دوش تک واحد در مدت 1 ساعت به شیردوشی از 9 الی 11 گاو پرداخت؛ به طوری که در مدت 2 الی 3 ساعت کل فرایند شیردوشی از یک دامداری یا مزرعه بزرگ پایان می یابد. البته برای بالا بردن سرعت کار می توان از مدل های دو واحدی استفاده کرد که به صورت همزمان می تواند از دوشش از دو گاو را به انجام برساند. این دستگاه در مدت 1 ساعت از تعداد 17 الی 20 گاو شیردوشی می کند. 

پد سلولوزی دستگاه جوجه کشی

اهمیت دستگاه شیردوش گاو-دکتر قشلاق

دستگاه شیردوش تک واحد خریداری کنم یا دو واحد؟

برای بررسی دستگاه شیردوش گاو و این که باید از مدل چند واحد استفاده کنید باید مواردی مانند تعداد دام ها، تعداد کارگرها، روش آماده سازی و تمیزکاری پستان را در نظر بگیرید. 

اگر در یک سالن بزرگ با تعداد زیادی گاو و دام ها فاعلیت دارید و در عین حال می خواهید هزینه های جاری حاصل از به کار گرفتن کارگرها را تا حدی قابل توجهی کاهش دهید باید بدون شکل از دستگاه شیردوش گاو دو واحد بهره گیری کنید. در این دستگاه تعداد 8 عدد لاینر در نظر گرفته شده که به صورت 4 عدد + 4 عدد به دو گاو در آن واحد وصل می شود. در ادامه دستگاه بعد از تنظیم و راه اندازی بدون نیاز به دخالت کارگر به دوشش شیر می پردازد. 

حائز اهمیت است که گاو ها و سایر دام های در طول روز گاهاً می نشینند و در این حالت آلودگی ها و فضولات موجود در کف سالن به پستان ها می چسبند. به همین دلیل باید بدون استثنا تعدادی کارگر را برای پاکسازی پستان دام ها قبل از شیردوشی در نظر بگیرید. علاوه بر این در هر دوره شیردوشی باید در ابتدا مقداری از شیر گاو را دوشیده و دور بریزید.

اگر در سالن یا فرم کوچک با تعداد گاو محدود فعالیت می کنید؛ قطعات شیردوش گاو تک واحدی می تواند تمامی نیاز های شما را رفع کند. 

خرید محصول با کیفیت

دستگاه شیردوش گاو در مدل های تک واحدی و دو واحدی طراحی و تولید می شود که البته نرخ فروش بالایی این محصول باعث شده تا شرکت های متعددی در بازار وارد عرصه تولید این سری از تجهیزات لبنیاتی شوند. اما بدون شک با بررسی قطعات، سیستم کارکرد و خود شرکت سازنده می توان به این نتیجه رسید که محصولات موجود در بازار با توجه به کارخانه سازنده از نظر کیفیت با هم تفاوت دارند. 

خرید دستگاه شیردوش گاو - دکتر قشلاق

صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق یکی از بزرگ ترین شرکت های مشغول در زمینه طراحی و تولید انواع تجهیزات لبنی در ایران می باشد که توانسته با اتکا بر نزدیک به 30 سال تجربه، قطعات درجه 1، تیم مهندسی حرفه ای و خدمات دهی باکیفیت گامی بلند در راستای جلب رضایت مشتریان بردارد. 

صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق شیردوش گاو تک واحدی و دو واحدی و همچنین شیر دوش گوسفند تک واحدی و دو واحدی طراحی و تولید می کند. ابلته علاوه بر این انواع دیگری از تجهیزات لبنیاتی مانند کره گیر، خامه گیر، بیدون، شیر سردکن و … در خط تولید پیشرفته این کارخانه با بالاترین کیفیت تحت سیستم کنترل کیفیت چند مرحله تولید می شود. تمامی محصولات ارائه شده توسط این برند دارای گارانتی طلایی و خدمات پس از فروش معتبر می باشد.

می توانید به راحتی با بخش فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید و برای بررسی دستگاه شیردوش گاو تمامی اطلاعات لازم را به دست بیاورید. همچنین تمامی اطلاعات و جزئیات از کارکرد و قطعات این دستگاه ها در وب سایت دکتر قشلاق مورد مطالعه قرار دهید.

دیدگاه‌ها (0)

*
*