logo
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

بهترین دستگاه برای جوجه کشی از عروس هلندی

دستگاه جوجه کشی از عروس هلندی

بهترین دستگاه برای جوجه کشی از عروس هلندی

امروزه پرورش و نگهداری از پرندگان زینتی بسیار زیاد شده است و افراد زیادی اقدام به نگهداری و جوجه کشی از پرندگان زینتی میکنند اما مهم ترین مشکلی که افراد زیادی با آن سروکار دارند انتخاب بهترین دستگاه برای جوجه کشی از عروس هلندی میباشد. با توجه به گران بودن تخم عروس هلندی و حساس بودن فرایند جوجه کشی این پرنده باید بهترین دستگاه را برای جوجه کشی از عروس هلندی انتخاب کنید. ما در این مقاله تصمیم داریم که بهترین دستگاه جوجه کشی عروس هلندی را برای شما معرفی کنیم. امیدواریم که بتوانید با مطالعه و انتخاب بهترین محصول ، جوجه کشی موفق تری را داشته باشید.

ویژگی های دستگاه جوجه کشی استاندارد

تولید کننده های بسیار زیادی در داخل ایران فعالیت میکنند که در زمینه تولید دستگاه های جوجه کشی فعالیت میکنند به همین دلیل باید از بین این تعداد از دستگاه ها بهترین محصول را خرید انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که با توجه به حساس بودن تخم برخی از پرندگان مسلما هر دستگاهی قادر به جوجه کشی از پرندگان زینتی را ندارد و باید محصول دارای استاندارد ها ویژه باشد. برخی از این ویژگی ها را در ادامه میتوانید مطالعه نمائید.

مهم ترین عاملی که باعث افزایش راندمان جوجه کشی میشود دما و رطوبت میباشد. به همین دلیل محصولی که دارای دما و رطوبت استاندارد میباشد را برای خرید و استفاده انتخاب کنید. برخورداری از سنسورهای بسیار پیشرفته باعث میشود تا دما و روطوبت در داخل دستگاه استاندارد شده و هیچ گونه خطایی نداشته باشید. پس اولین فاکتوری که نیاز است تا یک محصول استاندارد باشد دقیق بودن دما و رطوبت داخل دستگاه میباشد.

دومین عامل نوع چرخش تخم ها میباشد. برخی از تولید کنندگان چرخش را به صورت گهواره ای انتخاب کرده اند. اما باید در نظر داشته باشید که در چرخش قهواره ای اگر موتور چرخش دهنده تخم ها از قدرت کافی برخوردار نباشد مسلما باعث ایجاد شوک به تخم ها میشود. در این صورت راندمان جوجه کشی پایین خواهد آمد. و جوجه کشی ناموفق میشود.

دستگاه جوجه کشی 12 تایی

سومین عامل هم که میتواند در استاندارد بودن دستگاه جوجه کشی دخیل باشد بدنه و نوع طراحی دستگاه میباشد. بدنه آهنی و فولادی اگر در دستگاه جوجه کشی مورد استفاده قرار گیرد مسلما دارای کیفیت بسیار دستگاه میباشد. زیرا دما و رطوبت داخل دستگاه باعث پوسیدگی و زنگ زدگی آهن و فولاد میشود و این عامل باعث میشود تا جوجه کشی با راندمان بسیار پایینی انجام گیرد. بهترین بدنه که دارای استاندارد های جهانی میباشد بدنه PVC میباشد که امروز تولید کنندگان زیادی از این نوع از جنس در تولید دستگاه استفاده میکنند. بدنه PVC به هیچ عنوان در مقابل رطوبت و دما دچار زنگ زدگی نمیشود و باعث میشود تا طول عمر دستگاه افزایش یابد.

دستگاه جوجه کشی عروس هلندی

و اما بهترین دستگاه برای جوجه کشی از عروس هلندی

در این بخش قصد داریم تا بهترین دستگاه جوجه کشی از عروس هلندی یا پرندگان زینتی را برای شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6 که به عنوان دستگاه جوجه کشی حرفه ای در بین افراد شناخته میشود بهترین گزینه برای جوجه کشی از عروس هلندی و پرندگان زینتی مورد استفاده قرار  میگیرد. بدنه با کیفیت و مجهز بودن به درب اشعه گیر میتواند با راندمان بالا جوجه کشی را برای شما با راندمان بالا انجام دهد. سنسور های دما و رطوبت تعبیه شده در این محصول از نوع sht نسل سوم میباشد. سنسور های shtبه عنوان دقیق ترین سنسور های تشخیص دما در جهان شناخته میشود. زیرا هیچ گونه خطایی در طول کارکرد خود ندارد و اندازه گیری بسیار دقیقی دارند.

فاکتور دیگری که باعث میشود تا این محصول به عنوان بهترین محصول شناخته شود مجهز بودن دستگاه به موتور قدرتمند برای چرخش تخم ها میباشد. مومتور تعبیه شده در داخل این دستگاه دارای چرخ دنده های فولادی بوده و باعث میشود در طول کارکرد دچار خرابی نشده و چرخش تخم ها را به صورت استاندارد انجام دهد.

دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6 چندین امکانات و ویژگی متمایزی دارد که باعث میشود تا به عنوان بهترین دستگاه در ایران شناخته شود. به همین دلیل اگر به عنوان پرورش دهنده پرندگان زینتی فعالیت دارید و قصد دارید جوجه کشی خود را به صورت مصنوعی انجان دهید حتما از دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6 استفاده کنید.

دیدگاه‌ها (2)

*
*

    فتحی پاسخ

    درود متن بسیار عالی و گویا اما بفرمایید قیمت دستگاه و تهیه تخم نطفه دار این پرنده از کجا باید تهیه کنیم

      drgheshlagh-admin پاسخ

      سلام
      جناب فتحی دستگاه های جوجه کشی خانگی رو میتونید از لینک زیر مشاهده کنید :

      دستگاه جوجه کشی خانگی

      تخم نطفه دار رو باید از پرنده فروش ها بخرید، حتما باید خیلی فرد معتمدی باشه که تخم نطفه دار سالمی بهتون بده