logo
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

راهنمای جامع خرید مه پاش رستوران

راهنمای خرید مه پاش رستوران

راهنمای خرید مه پاش رستوران : در فصل های گرم سال خنک و مطبوع کردن هوای رستوران ها می تواند امری طاقت فرسا و چالش برانگیز باشد؛ به خصوص در مکان هایی که سالن غذاخوری در فضای باز قرار دارد، آب و هوای گرم می تواند مشتری های شما را تحت فشار قرار داده و در نهایت باعث از دست رفتن مشتری ها شما شود. شما می توانید برای حل این مشکل از انواع مه پاش رستورانی بهره گیری کنید که البته امروزه شرکت ها متعددی در زیمنه تولید دستگاه ها و تجهیزات رطوبتی فعالیت می کنند ولی متاسفانه کیفیت محصولات متعلق به هر یک از برند ها با یکدیگر تفاوت های بارزی دارند. همین امر باعث شده تا ما در این مقاله به صورت موشکافانه به بررسی این مورد مهم بپردازیم.

محصولات مرتبط : مه پاش التراسونیک

اولین موردی که باید به عنوان راهنمای خرید مه پاش رستورانی باید به شما عزیزان اطلاع داد شود، این است که در چنین مکان های که عموم مردم در آن حضور دارند از مه پاش نازلی بهره گیری می کنند.

بررسی مه پاش رستورانی 

افرادی که به این مقاله به عنوان راهنمای خرید مه پاش رستوران مراجعه کرده اند، باید توجه کنند این سری از دستگاه ها طی فرایندی آب را به رطوبت خنک تبدیل می کنند. این سری از سیستم های رطوبت ساز در قسمت بالا و نزدیک به سقف قرار داده می شود. در واقع هوای گرم به دلیل وزن پایین در قسمت بالا تجمع می یابد از این رو مه پاش با کارکرد خود بخار خنک را از بالا انتشار می دهد تا بدین شکل دمای محیط را به صورت تدریجی پایین بیاورد. در این حالت شما خواهید توانست یک محیط مطبوع و دلنشین را برای مشتریان خود به وجود بیاورید. از این سری از مه پاش ها در غذاخوری ها، رستوران ها و کافه ها بهره گیری می کنند.

دستگاه جوجه کشی ۲۵۲ تایی

مه پاش رستورانی که تحت عنوان مه پاش نازلی نیز شناخته می شود با کارکرد خود آب را به صورت فوق فشرده در ذرات بسیار ریز از نازل ها به بیرون پخش می کند. توجه داشته باشید که این نازل ها دارای سوراخ ها بسیار ریز می باشند که ذرات آب را تحت فشار قرار داده و در نهایت به بخار تبدیل می کند. همانگونه که میدانید مه یا همان رطوبت با پیروی از قانون فیزیک، گرما را از محیط می گیرد و بدین شکل دمای را خنک می نماید.

نکات مهم در انتخاب مهپاش رستوران

موارد مهم برای خرید مه پاش رستورانی

همانگونه که در بخش های قبلی بیان شد شرکت ها متعددی در زمینه طراحی و تولید مه پاش رستورانی فعالیت می کند از این رو شما عزیزان برای انتخاب محصول با کیفی باید برخی موارد را به دقت مورد بررسی قرار دهید.

  • اولین موردی که به عنوان راهنمای خرید مه پاش رستوران به شما عزیزان توضیح داده می شود این است که این سری از تجهیزات رطوبتی مجهز به کمپرسور بسیار قدرتمند برای فشرده سازی آب می باشند. خود سیستم کمپرسور متشکل از قطعاتی چون موتور و پمپ می باشد که کیفیت هر یک از آنها در کیفیت نهایی کمپرسور و همچنین عمر مفید دستگاه بسیار تاثیر گذار می باشد.
  • نازل ها به عنوان قسمتی که بخار را به محیط انتشار می دهند باید درجه 1 و مهم تر از همه ضدزنگ باشد. علاوه بر این این نازل ها باید از استاندارد های کافی برخوردار بوده و به هیچ عنوان دچار چکه نشود. چرا که خیس شدن محیط به دلیل چکه کردن قطرات ریز آب از نازل می تواند احساس ناخوشایندی را برای مشتریان شما به وجود بیاورد.
  • مه پاشی که برای این کار انتخاب می کنید باید دارای فیلتر باشد تا بدین شکل آهک و دیگر ریز موجود در آب به نازل ها انتقال پیدا نکند چرا که باعث گرفته شدن سوراخ های ریز نازل می شوند. 
  • دستگاه را از شرکت تولید کننده قدیمی و معتبر سفارش دهید.

بررسی کیفیت مه پاش رستورانی 

افرادی که به دنبال بررسی راهنمای خرید مه پاش رستوران هستند باید توجه داشته باشند که بهره گیری از این دستگاه ها در رستوران و مکان مورد نظر شما می تواند به عنوان یک امتیاز مثبت باعث افزایش مشتری و در نهایت افزایش سود حاصل از کسب و کار شما شود. 

صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق از جمله مجموعه های پرچمدار در زمینه طراحی و تولید انواع تجهیزات رطوبتی در ایران می باشد که توانسته با اتکا بر تیم مهندسی با تجربه و با استفاده از قطعات و سیستم های پیشرفته انواع محصولات باکیفیت را تولید و به بازار عرضه کند. 

مه پاش نازلی تولید شده در این شرکت از جمله محصولات کاربردی  می باشد که به دلیل راندمان فوق العاده بالا و عمر مفید طولانی توانسته نرخ فروش قابل توجهی را به خود اختصاص دهد.

تمامی قطعات بکار رفته در این مه پاش اکثراً از نوع وارداتی یا داخلی درجه 1 می باشد که توسط بخش کنترل کیفیت چندین بار مورد بررسی و تست قرار می گیرند. شایان ذکر است که صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق برای بالا بردن امنیت کار از تابلو رله دار استفاده کرده که به هیچ عنوان تحت تاثیر نوسانات برق قرار نمی گیرد. 

صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق این محصول را به همراه 12 ماه ضمانت خرید و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می نماید.

دیدگاه‌ها (0)

*
*