logo
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

راهنمای خرید بیدون یا ظرف شیر

راهنمای خرید بیدون

بیدون که تحت عنوان ظرف شیر نیز شناخته می شود یکی از انواع تجهیزات لبنیات پرکاربرد می باشد این محصول اختصاصاً برای ذخیره سازی و نگهداری انواع محصولات لبنیاتی مانند شیر دوغ و همچنین انواع مواد غذایی و خشکبار طراحی و تولید شده است شایان ذکر است. امروزه شرکت های متعددی در زمینه تولید انواع تجهیزات لبنیاتی از جمله ظرف شیر فعالیت می‌کنند که البته محصولات آن را از نظر کیفیت با یکدیگر تفاوت های واریزی دارند . همین امر باعث شده تا ما در این مقاله به صورت موشکافانه تمامی مواردی که برای خرید یک محصول با کیفیت باید در نظر گرفته شود را مورد بررسی قرار دهیم . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راهنمای خرید بیدون تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

بررسی بدنه محصول

بررسی بدنه محصول

توجه داشته باشید که بیدون به صورت کاملاً قالب بندی با رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون استفاده از جوشکاری و برشکاری در دمای بسیار بالا تولید می‌شود . همانگونه که می‌دانید تمامی محصولات لبنی در برابر هرگونه میکروب و آلودگی از حساسیت فوق‌العاده بالایی برخوردار هستند و به راحتی فاسد می‌شوند و همین امر باعث شده تا شرکت های پرچمدار در ساخت ظرف شیر دو نوع بدنه استیل و آلومینیوم بهره گیری کند . شایان ذکر است که استیل و آلومینیوم با توجه به ویژگی‌های ساختاری که دارند تحت هیچ شرایطی در برابر آب رطوبت و یا شرایط محیطی غیر استاندارد دچار زنگ زدگی یا هر نوع واکنش دیگر نمی‌شود. این امر باعث شده تا کاربر بتواند هر بار بعد از استفاده قسمت داخلی و خارجی آن را به صورت کامل مورد شستشو قرار دهد تا امکان حضور هر گونه آلودگی به صفر برسد . 

بررسی ضخامت بدنه 

برای بررسی کیفیت بدنه بیدون تنها جنس آن را نمی‌توان به عنوان فاکتور اصلی در نظر گرفت  چرا که در این میان ضخامت بدنی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چنانچه شرکت تولید کننده برای کاهش هزینه‌های تولید و همچنین افزایش سوددهی استاندارد ضخامت بدنه را رعایت نکند محصول به راحتی در برابر هرگونه برخورد و ضربه دچار خمیدگی و تغییر شکل میشود البته این امر به نوبه خود می تواند باعث سوراخ شدن و زنگ زدگی شود.

دستگاه جوجه کشی آرکام 336 تایی

قسمت تحتانی بیدون

همانگونه که می‌دانید  قسمت تحتانی بدون به طور دائم در تماس با سطوح مختلف می باشد و به همین دلیل به راحتی در کوتاه مدت با صدمه و سوراخ شدن مواجه می گردد. بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده برای جلوگیری از این مشکل در قسمت تحتانی محصول پایه های خاصی تبعیت می کنند تا به این شکل بدنه را از گزند ساییدگی و هرگونه آسیب در تماس با زمین و سطوح مختلف محفوظ نگه دارند.

چفت درب بیدون

چفت درب

برخی از ظرف شیر های موجود درب بازار دارای درب معمولی می باشند ولی برخی دیگر چفت مخصوص برای قفل کردن درب دارند. در این حالت شما به هنگام جابجایی بدون نگران پاشیده شدن یا ریزش شیر یا هر ماده دیگر که داخل آن است نخواهید بود و به راحتی می توانید آنرا داخل خودرو یا پشت وانت بگذارید . البته برخی دیگر از شرکت ها درب بیدن را به شکل پیچی تولید می کنند تا کاربر بتواند بعد از پر کردن مخزن درب را به صورت کامل ببندد و در هنگام جابجایی با هیچ مشکلی مواجه نشود .

خرید بیدون 

توجه داشته باشید که قیمت بیدون ها با توجه به جنس بدنه و همچنین ظرفیت آنها با یکدیگر متفاوت است . صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق یکی از بزرگترین تولید کننده های انواع تجهیزات لبنیاتی در ایران می باشد که توانسته با طراحی و تولید محصولات با کیفیت به همراه گارانتی طلایی و خدمات پس از فروش گام بلندی در راستای جلب رضایت کاربران بردارد تمامی بیدون های ارائه شده توسط این شرکت با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به صورت قالب بندی و بدون استفاده از جوش تولید شده است.امیدواریم که از مقاله راهنمای خرید بیدون نهایت استفاده را بکنید. در صورتی که سوالی دارید حتما در بخش نظرات با ما همراه باشید.

دیدگاه‌ها (0)

*
*