logo
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

کسب درآمد با فروش یخ | چطور و چگونه ؟ 🥇

کسب درامد با فروش یخ - صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

چطور با فروش یخ قالبی و حبه ای کسب درامد کنیم؟

امروزه شرایط اقتصادی باعث شده تا مردم در جامعه برای تامین با رفاه زندگی اقدام به راه اندازی فعالیت های خاص با منبع درآمد پر سود بکند. کسب درآمد با فروش یخ یکی از پولساز ترین روش هایی است که با داشتن سرمایه و بودجه کافی قابل انجام می باشد. ما در این مقاله قصد داریم تا نحوه درآمدزایی فروش یخ قالبی و یخ حبه ای به شما عزیزان توضیح دهیم؛ با ما همراه باشید.

معمولا راه اندازی یک فعالیت و ایجاد منبع درآمد می تواند امری چالش برانگیز باشد که مهمترین مشکل ترین راه نیاز به داشتن یک بودجه بزرگ است. جالب است بدانید که کسب درآمد با فروش یخ در انواع مختلف با داشتن بودجه مناسب و با حداقل هزینه ها راه اندازی می شود.

بررسی دستگاه یخ ساز قالبی 

یخ قالبی یکی از بهترین و کاربردی ترین نوع یخ است که از آن در صنایع مختلف برای خنک نگه داشتن انواع محصولات و دستگاه ها بهره گیری می کنند. شما برای تولید یخ قالبی بدون شک باید دستگاه یخساز قالبی که در انواع ظرفیت ها طراحی و تولید می‌شوند را خریداری کنید. این سری از تجهیزات برودتی سرمایشی می توانند یخ به اندازه یک متر و در وزن ۲۵ کیلوگرم به وجود بیاورند، که بخش اعظمی از نیازهای صنایع مختلف را تامین می نماید. 

توجه داشته باشید که یخچالهای قالبی با توجه به ظرفیت آن ها دسته بندی می شود به طوری که اگر شما مثلاً یخ ساز ۲۵ قالبی خریداری کنید یعنی توانست در مدت یک شبانه روز یا همان ۲۴ ساعت دست به تولید ۲۵ قالب یخ یک متری بزنید.

پد سلولوزی دستگاه جوجه کشی

پیگیری از دستگاه یخساز قالبی مشکل نبوده و کاربر به مهارت یا تجربه خاصی نیاز ندارد. برای این کار تنها کافی است که دو شاخه دستگاه را به برق ۲۲۰ ولت خانگی و لوله آن را به لوله کشی شهری متصل کنید، و در نهایت دکمه استارت آن را فشار دهید تا شروع به کار کند. در این حالت آب از طریق لوله کشی به درون قالب ها ریخته می شود و بعد از پیاده سازی فرایند سرمایشی از طریق دونیت برودتی که متشکل از موتور سرماساز و کندانسورها هستند به صورت تدریجی دمای آب در داخل قالب ها کاهش یافته و در کوتاه مدت یخ قالبی به وجود می آید و شما می توانید آن را برداشت و به بازار عرضه کنید. معمولاً کسب درآمد با فروش یخ قالبی فرایندی فصلی نمی باشد به طوری که آن را در هر بازه ای از زمان که در هوای گرم و چه در هوای سرد استفاده می کنند.

توجه داشته باشید که نحوه کار کرده اینجوری است یخساز ها به یک صورت میباشد و تنها فرق آنها با هم در ظرفیت میزان برق مصرفی است. توجه داشته باشید که یخساز های قالبی نسبتاً کوچک مسافرت می تواند با استفاده از یک وانت به مکان مورد نظر خود حمل کند ولی یخچال های بزرگ و به شکل ثابت مونتاژ می‌شوند و تنها به وسیله جرثقیل به محیط مورد نظر خریدار انتقال می یابند.

هزینه تولید یخ قالبی - صنایع ماشین سازی دکتر قثشلاق

بررسی هزینه های تولید یخ قالبی

به طور معمول هر کس که وارد عرصه می شود برای اینکه بتواند موفقیت و پیشرفت را در آن زمینه رقم بزند می بایست در گام نخست هزینه های جاری و لازم مربوط به فعالیت خود را ارزیابی کند. شما برای اینکه بتوانید به کسب درآمد با فروش یخ قالبی بپردازید باید موارد زیرا به عنوان هزینه های جاری مد نظر بگیرید.

– اجاره مکان مناسب و نسبتاً بزرگ

– خرید دستگاه یخساز قالبی 

– آب مورد نیاز برای تولید یخ

– برق مورد نیاز برای کارکرد تجهیزات

– حقوق و دستمزد کارگران البته در صورت استفاده

نحوه کسب درآمد با فروش یخ قالبی 

معمولاً از یخ قالبی در صنایع و زمینه‌هایی مانند بتن سازی، ساختمان، کشتارگاه، اماکن عرضه گوشت ماهی و مرغ، قایق های ماهیگیری، کامیون های حامل فرآورده های گوشتی، سردخانه محصولات گوشتی و نهایتاً مصارف عمومی در شهرهای گرم کشورمان مانند اهواز و بندرعباس استفاده می کند. 

البته توجه داشته باشید که برای مصارف عمومی و خوراکی حتما باید از آب تصفیه و سالم جهت تولید یخ قالبی بهره گیری کنید چنانچه می خواهید محصول خود را به مراکز و مکانهای خاص که در قسمت قبل به آنها اشاره شد ارسال کنید بهره گیری از آب شهری معمولی کفایت می‌کند.

شایان ذکر است که همه افراد و همچنین فروشگاه‌های کوچک و بزرگ نمی تواند برای رفع نیاز خود دست به خرید یخ ساز قالبی و تولید یخ بزنند. معمولاً در این حالت این افراد برای رفع نیاز خود از تولید کننده ها و کارگاه های مشغول در این زمینه یخ مورد نیاز را خریداری می‌کنند تا هزینه ها را به این شکل تا جای ممکن برای خود پایین بیاورند. به همین دلیل افرادی که در زمینه تولید یخ قالبی فعالیت کنند می توانند با بازاریابی مناسب نرخ فروش قابل توجهی را از فروش یخ در تعداد بالا به دست بیاورند.

فروش یخ حبه ای - صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

درآمد زایی با فروش یخ حبه ای 

روش دیگری برای کسب درآمد با فروش یخ وجود دارد که در این قسمت به بررسی آن می پردازیم. یخ حبه ای مدل دیگر اصل انواع یخ ها است که از آن در زمینه های مختلف و در حجم بالایی استفاده می کنند. معمولاً برای تولید یخ حبه ای شما می توانید انواع دستگاه یخساز حبه ای در ظرفیت های خانگی نیمه صنعتی و صنعتی خریداری کنید؛ این دستگاه ها با توجه به سیستم سرمایشی که دارند می توانند در مدت زمان کوتاه به مقدار چنده تا چند صد کیلو یخ به وجود بیاورند. معمولا است یخ حبه ای در مراسمات،  تالارها، جشن ها، رستوران ها، کاقه ها، مراکز آرایشی بهداشتی و … به فراورانی استفاده می شود. از این رو شما می توانید به راحتی با خرید تجهیزات لازم و اجاره یک مکان مناسب دست به تولید انواع یخ در حجم مختلف بزنید و به این شکل یک منبع درآمد و سود به وجود بیاورید. 

دیدگاه‌ها (0)

*
*