logo
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

آبسردکن چه مارکی خوبه؟ | معرفی برندهای معروف آبسردکن ایستاده و فانتزی

برندهای معروف آبسردکن ایستاده - صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

احتمالا شما هم در مکان های عمومی مخصوصا در مطب های پزشکی ، داروخانه ها، محیط های اداری و … انواع آبسردکن ایستاده به چشمتان خورده است. این نوع آبسردکن ها مزایای زیادی داشته و علاوه بر آب خنک برای تهیه کردن انواع نوشیدنی های داغ و آماده مثل چای ، نسکافه ، قهوه فوری و … از آنها میتوان بهره برد. حتی برخی مدل ها یک کابین یخچالی کوچک نیز دارند که در صورت نیاز می توان از آن استفاده کرد.

در بازار ایران انواع آبسردکن ایستاده از برندهای مختلف موجود بوده ولی همگی آنها کیفیت لازم را ندارند. در این نوشته از وبلاگ دکتر قشلاق برندهای معروف آبسردکن های ایستاده را معرفی خواهیم کرد. اگر می خواهید بدانید که بهترین برند آبسردکن کدام است، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

مجیک

آبسردکن مجیک magic از جمله برندهای مهم در این زمینه بوده که به مدت چند سال فروش خوبی در ایران تجربه کرد. این برند ساخت کشور کره جنوبی است. آبسردکن مجیک در مدل های مختلف ایستاده و رومیزی طراحی میشود. انواع آبسردکن با قابلیت اتصال مستقیم به آب شهری ، یا مخزن دار ، فیلتر دار و یا کابین دار از جمله تولیدات این برند می باشد. ولی این شرکت محصول آبسردکن یخچالدار طراحی نمیکند.

یکی از ویژگی های آبسردکن های مجیک ظاهر شکیل آن بوده که به محیط زیبایی خاصی می بخشد. بدنه بیرونی این محصولات از abs ساخته شده و مخزن داخلی دستگاه های این کپمانی نیز از جنس استیل طراحی شده اند. در تمامی مدل های آبسردکن های magic از کلید ایمنی جهت استفاده از آب گرم استفاده شده است. چراکه این نوع آبسردکن ها میتوانند دمای آب را تا 90 درجه گرم کنند. بنابراین قفل کودک بر روی دکمه گرم میتواند مانع مشکلات و یا سوختگی کودکان به هنگام استفاده از دستگاه شود.

دستگاه جوجه کشی 126 عددی آژاکس ajax فول اتومات با یک سال گارانتی

در آبسردکن های مجیک با توجه به مدل دستگاه از شیرهای دکمه ای و یا اهرمی جهت برداشت آب بهره گرفته شده است. آبسردکن های ساخت مجیک با یک سال گارانتی عرضه میشوند، البته به شرطی که دستگاه توسط سرویسکاران مجاز نمایندگی در محل استفاده مشتری نصب شود. شرکت مجیک یکی از شرکت های معتبر و پر افتخار در کره جنوبی بوده که علاوه بر آبسردکن انواع محصولات الکترونیکی و تصفیه کننده نیز تولید میکند. محصولات این کمپانی از کیفیت بالایی برخوردار بوده ولی انواع چینی و تقلبی این آبسردکن ها نیز در بازار ایران به وفور دیده میشود.

آبسردکن برند افترون - صثنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

افترون

در حال حاضر فقط یک نمونه از آبسردکن های تولیدی برند افترون در بازار ایران موجود می باشد. این آبسردکن نیز ساخت کشور کره جنوبی بوده و عملکرد خوبی دارد. آبسردکن اورجینال افترون هم با کندانسور بسیار با کیفیت LG هم با کندانسور سامسونگ طراحی میشود. متأسفانه نمونه های تقلبی و بدل آبسردکن افترون در بازار زیاد بوده و باید به هنگام خرید این نوع محصولات دقت کرد. آبسردکن ایستاده aftron مدل 5700 فاقد کابین و یا یخچال می باشد. اما بر روی این دستگاه قفل آب جوش وجود دارد و دستگاه فقط به صورت مخزن دار ارائه میگردد. لذا این مدل آبسردکن فاقد سیستم تصفیه آب و یا فاقد قابلیت اتصال مستقیم به آب شهری می باشد. البته در آبسردکن های مخزن دار با تهیه مخزن شناوردار می توان آن را مستقیما به آب شهری وصل کرد.

ایستکول

آبسردکن برند ایستکول توسط شرکت ایرانی تکران مبرد در داخل کشور طراحی و تولید میشود. البته برخی مدل های ایستکول در ایران فقط مونتاژ میشوند. ولی این برند تنوع مدل زیادی دارد و انواع آبسردکن رومیزی، ایستاده، یخچال دار، فیلتر دار، اتصال مستقیم به آب شهری، مخزن دار و کابین دار تولید میکند. بدنه محصولات ایستکول نیز از جنس ABS بوده و محصولات این برند ظاهر بسیار زیبایی دارد. همچنین بر روی آبسردکن های ایستکول نیز قفل آبریز و چراغ های led وجود دارد. اما آبسردکن های این شرکت یک مشکل جزئی دارند. بعضی از مصرف کنندگان از صدای بلند آبسردکن های این شرکت گله مند هستند. البته اگر دستگاه بر روی سطوح صاف و به شکل تراز شده نصب شود، صدای ناهنجار ایجاد نمیکند. اما در برخی مدل ها مشاهده شده که به هنگام عملکرد سیستم سرمایشی که اب را خنک میکند، موتور دستگاه سر و صدای بلندی ایجاد کرده است.

از طرف شرکت تکران مبرد به تمامی مدل های آبسردکن ایستکول 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش تعلق گرفته است. اما برای بهرمندی از این مزایا باید دستگاه های این شرکت توسط سرویس کاران مجاز نصب شوند.

آندارنیک

آبسردکن دو منظوره ای آندرانیک یکی دیگر از محصولات ساخت ایران بوده که از کیفیت بسیار مرغوبی برخوردار است. از ویژگی های بارز این آبسردکن میتوان به شیر دکمه ای ، قفل آبریز ، کابین درب دار و بدنه ABS اشاره کرد. یکی از نقاط قوت این آبسردکن کمپرسور بی صدای آن می باشد که امکان استفاده از دستگاه را در تمامی محیطها فراهم نموده است.

بایستی ذکر شود که آبسردکن ایستاده آندرانیک فاقد یخچال بوده و سیستم تصفیه آب هم ندارد. آب ورودی این دستگاه توسط مخزن بیرونی که بر بالای دستگاه قرار میگیرد، تأمین میشود. همچنین آبسردکن دو منظوره ای آندارنیک با 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به بازار عرضه میگردد. برند آندرانیک به عنوان برندهای معروف آبسردکن ایستاده در ایران بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار میباشد.

آبسردکن برند آزتک - صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

آزتک

برند آزتک متعلق به یک شرکت معتبر و شناخته شده ترکیه ای می باشد که انواع لوازم خانگی و رستورانی از جمله یخساز رومیزی خانگی ، رستورانی و انواع آبسردکن ایستاده طراحی میکند. آبسردکن فانتزی آزتک در دو مدل یخچال دار و یا کابین دار طراحی شده و هر دوی این دستگاه دارای باک آب می باشند. همچنین بر روی این محصولات قفل کودک و شیر دکمه ای تعبیه شده است.

آبسردکن آزتک ساخت کشور ترکیه بوده و به صورت انحصاری در ایران با 12 ماه گارانتی و یک دهه خدمات به فروش می رسد. کمپرسور این آبسردکن نیز به دلیل قطعات بسیار مرغوب کاملا بی صدا بوده و دستگاه هیچ گونی آلودگی یا آزار صوتی در محیط ایجاد نمیکند.

جمع بندی

در این مقاله برندهای معروف آبسردکن ایستاده را با هم بررسی کردیم. لازم به ذکر است که انواع برند متفرقه و ساخت چین نیز از این محصولات در بازار داخلی به چشم میخورد. با بررسی های دقیق به عمل آمده مشخص شد که بسیاری از برندها از جمله آبسردکن بوش و حتی نمونه های تقلبی افترون همگی ساخت چین بوده که در بیشتر موارد این محصولات از کیفیت پایینی برخوردار می باشند. اگر قصد خرید آبسردکن ایستاده با کیفیت دارید که هیچ نوع آلودگی صوتی ایجاد نکند و دوام طولانی داشته باشد، ما به شما آبسردکن آزتک و آندارنیک را پیشنهاد میکنم که رنج قیمت خوبی دارند. البته سایر برندهای توضیح داده شده در این مقاله نیز از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشند و شما باید با توجه به نیاز متناسب ترین آبسردکن را برای خود تهیه کنید.

دیدگاه‌ها (0)

*
*