logo
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

معرفی بهترین بخاری برقی کم مصرف

بهترین بخاری برقی

امروز بخاری برقی یکی از پر استفاده ترین تجهیزات گرمایشی در فصول سرد زمستان میباشد. به همین دلیل در این مقاله بهترین بخاری برقی کم مصرف را برای شما معرفی میکنیم. با ما همراه باشید.

هر ساله با شروع شدن فصل زمستان  یکی از مشکلات و ذغدغه هایی که برخی از افراد را محصوب میشود تامین خوب و مطلوب گرمایش محیط میباشد. چون در برخی از محیط ها دسترسی به سوخت های فسیلی وجود ندارد باید برای تامین گرمایشی محیط از نیروی برق استفاده کند. اما به دلیل مصرف بالای بخاری های برقی قدیمی و غیراستاندارد برخی از افراد استفاده از بخاری برقی را گزینه مناسبی نمیدانند. ما در این مقاله برترین و حرفه ای ترین بخاری برقی را که به عنوان کم مصرف ترین سیستم تامین گرمایش محیط میباشد و با نیروی برق کار میکند به شما معرفی میکنیم. و امیدواریم که با خرید این محصول گرمایش مطلوب تری داشته باشید.

بخاری برقی چیست؟

بخاری برقی در انواع مدل و اندازه های بسیار زیادی در بازار موجود میباشد که امروز در برخی از ادارات ، دکه های نگهبانی ، کانکس های سرراهی و … مورد استفاده قرار میگیرد. روش تامین گرمایش بخاری برقی تبدیل کردن جریان برق به انرژی گرمایشی میباشد و در واقع با عبور جریان برق از داخل المنت هایی که در داخل آن تعبیه شده است تامین گرمایش محیط به نحو احسن انجام میگیرد. اما مهم ترین گزینه ای که باید به آن اشاره کرد مصرف برق اینگونه هیتر ها میباشد. در پاسخ به این سوال باید گفت که استفاده از المنت های استاندارد و بکارگیری قطعات با کیفیت میتواند مصرف برق هیتر های های برقی را تا 70درصد کاهش دهد. و این گزینه بهترین ویژگی برای یک محصول خوب و با کیفیت میباشد.

در ادامه بهترین بخاری برقی را که به عنوان کم مصرف تری بخاری برقی به شمار میرود را برای شما معرفی میکنیم با ما همراه باشید.

دستگاه جوجه کشی 7500 تایی (چند کابین)

بخاری برقی آزتک AZTECH

بخاری برقی آزتک محصول حرفه ای و با کیفیت ترکیه میباشد که با استفاده از قطعات و المنت های آلمانی تولید شده است. شما با خرید و استفاده از این بخاری مسلما با بهترین کیفیت و راندمان بالا گرمایش محیط را تامین میکنید همچنین یکی از برترین ویژگی هایی که این بخاری دارد ، مصرف بسیار پایین آن میباشد. که به عنوان بهترین گزینه برای شمایی که میخواهید با کمترین هزینه بهترین گزینه را خریداری کنید میباشد.

ویدئو بررسی و معرفی بخاری برقی آزتک

ایجاد گرما با رطوبت

بخاری برقی یا هیتر برقی آزتک که به عنوان هیتر خانگی نیز شناخته میشود. دارای مخزن آب میباشد که برای مرطوب نگه داشتن محیط بر روی دستگاه تعبیه شده است. همانطور که اطلاع دارید بخاری های برقی موجود در بازار باعث خشکی محیط مورد استفاده میشود. اما در بخاری برقی آزتک این مشکل رفع شده است یعنی شما با اضافه کردن آب به مخزن بخاری رطوبت محیط را نیز به بهترین شکل ممکن تامین نمایید. این ویژگی باعث میشود تا در فصل های سرد زمستان بیماری سرماخوردگی نیز کاهش پیدا کند.

پرتاب گرما به محیط

تمامی بخاری های برقی موجود در بازار یک محدود خاصی را برای تامین گرمایش پوشش میدهند. به همین دلیل باعث میشود تا شما خریدار محترم از بخاری یا هیتر های برقی در محیط های نسبتا بزرگ استفاده نکنید چون صرفه اقتصادی نداشته باشد. اما این مشکل در بخاری آزتک به صورت کامل رفع شده است. فن موجود در پشت المنت ها با کارکرد خود باعث میشود تا گرمای تولید شده توسط بخاری آزتک به محیط پرتاب شود و گرمایش مطلوب در تمامی محیط پخش شود. همچنین امکان خاموش و یا روشن کردن فن نیز وجود داشته و بر اساس نیاز شما مصرف کننده تولید شده است.

المنت های پرقدرت

بخاری برقی آزتک دارای 4 عدد المنت قوی و آلمانی میباشد که به عنوان استاندارترین المنت برای محصولات گرمایشی استفاده میشود. در نظر داشته باشید به دلیل طراحی استاندارد این مدل از المنت ها گرمایش محیط با سرعت بیشتری انجام میگیرد و همچنین با کلید تعبیه شده در روی دستگاه این امکان وجود دارد که تعداد روشن بودن المنت ها کاملا به صورت سفارشی شود.

گارانتی و خدمات پس از فروش

یکی دیگر از ویژگی های مهم بخاری برقی آزتک گارانتی و خدمات پس از فروش محصول میباشد. بخاری یا هیتر برقی آزتک کم مصرف و فن دار دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد. یعنی شما خریدار محترم میتوانید از خدمات ویژه استفاده نمائید.

دیدگاه‌ها (0)

*
*