logo
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

بهترین مارک کره گیر

خرید بهترین مارک کره گیر

خرید بهترین مارک کره گیر

کره گیر وسیله ای است که می تواند در مدت زمانی کوتاه حجم قابل توجهی از ماست را به دو محصول کره و دوغ طبیعتی تبدیل کند. از این دستگاه در مکان هایی مانند لبنیاتی ها، فروشگاه های بزرگ، کارگاه های تولید محصولات لبنی، دامداری ها، روستا ها، نزد عشایر و… بهره گیری می کنند. دستگاه کره گیر در ظرفیت های مختلف و در دو نوع بالا زن و پایین زن تولید می شود که هر کدام دارای مزیت های خاصی می باشند.

فروش بالای محصولات لبنیاتی از جمله شیر، کره، دوغ و خامه باعث شده تا شرکت های مختلفی وارد عرصه تولید تجهیزات لبنیاتی شوند. البته باید به این مهم توجه داشت که این محصولات از نظر کیفیت با یکدیگر تفاوت دارند، چرا که برخی از شرکت ها تجربه کمی در این زمینه دارند و از سوی دیگر به دلیل نوپا بودن هنوز آزمون و خطا های لازم را برای تولید محصول با کیفیت انجام نداده اند. همین امر باعث می شود تا افراد برای بالا بردن سود دهی و گسترش شرکت خود از قطعات کم کیفیت و تیم مهندسی کم تجربه بهره گیری نمایند که در این حالت رضایت کاربر اهمیت چندانی نداشته و تنها فروش به عنوان هدف مد نظر گرفته می شود.

به هنگام خرید دستگاه کره گیر باید به چه نکاتی توجه شود؟

برای خرید دستگاه کره گیر باید برخی نکات مد نظر گرفته شود تا بتوانید محصولی با کیفیت را از یک شرکت معتبر خریداری کنید.

1- بدنه دستگاه

بدنه دستگاه

دستگاه جوجه کشی خانگی 96 تایی

یکی از اصلی ترین فاکتور هایی تعیین کننده کیفیت در دستگاه کره گیر، جنس بدنه می باشد. در واقع این دستگاه به طور دائم در تماس با مواد مایع و آب است و در این بین باید توجه داشت که مواد لبنی بسیار حساس بوده و تحت تاثیر میکروب یا هر گونه آلودگی به راحتی فاسد می شود.

2- قطعات داخلی

همچنین قطعات داخلی دستگاه با راندمان و کیفیت کره گیری رابطه مستقیم دارد. در واقع برای نمونه اگر موتور دستگاه کره گیر از قدرت کافی برخوردار نباشد، در صورت استفاده متوالی و پشت سر هم تحت فشار قرار گرفته و دچار سوختگی می شود.

قطعات داخلی

شایان ذکر است که برای رعایت نهایت بهداشت، کاربر موظف است که هر بار بعد از کره گیری دستگاه را مورد شست و شو قرار دهد تا امکان حضور آلودگی و یا رشد آن به صفر برسد؛ در این بین اگر به هنگام طراحی موقعیت مناسبی برا نصب موتور در نظر گرفته نشود امکان سوختگی موتور به هنگام شست و شو یا در صورت نشت مواد مایع لبنی از مخزن بالا می رود که می تواند هزینه سنگینی را برای کاربر به همراه داشته باشد.

3- گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش را می توان به عنوان یکی از مهم ترین مواردی در نظر گرفت که به هنگام خرید محصول باید مد نظر قرار گرفته شود. در واقع گارانتی و خدمات پس از فروش نشان دهنده کیفیت دستگاه مورد نظر و همچنین اعتبار شرکت عرضه کننده آن است. از این رو اگر مدت زمان در نظر گرفته شده برای این دو مورد کوتاه باشد، می توان در خرید محصول تردید داشت. متاسفانه برخی از شرکت ها به دلیل نوپا بودن نمی توانند یک مدل و نسل مشخصی از قطعات را خریداری کرده و در خط تولید مورد استفاده قرار دهند. همین امر باعث می شود که در صورت نیاز به تعمیر مجدد گروه خدمات متعلق به شرکت عرضه کننده محصول از قطعه متفاوت بهره گیری کند.

علاوه بر این بودجه پایین برخی شرکت ها باعث شده تا نتوانند خسارت حاصل از تعمیر رایگان دستگاه را متحمل شوند.

صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق یکی از بزرگ ترین و برترین تولید کننده های انواع تجهیزات لبنیاتی در ایران می باشد، که با تجربه ای نزدیک به 30 سال توانسته محصولات متنوع و باکیفیتی را طراحی، تولید و به بازار عرضه کند.

این شرکت انواع دستگاه کره گیر را در دو مدل بالا زن و پایین زن در ظرفیت های مختلف خانگی، نیمه صنعتی و بزرگ صنعتی تولید می کند. از این رو کاربر می تواند به راحتی با توجه به بودجه و مکانی که در اختیار دارد بهترین گزینه را خریداری نماید.

بدنه دستگاه کره گیر دکتر قشلاق از جنس استیل می باشد، که به دلیل ویژگی های ساختاری به هیچ عنوان تحت تاثیر آب، رطوبت، مواد مایع لبنی و شرایط نامساعد محیط دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی شود. البته علاوه بر بدنه قسمت های درب و مخزن این دستگاه نیز از جنس استیل طراحی شده است. همین امر باعث شده تا کاربر بتواند بعد از هر بار کره گیری اقدام به شست و شوی مخزن نماید تا بدین ترتیب تمامی بخش هایی که در تماس با ماست، کره و دوغ هستند از حضور هر گونه آلودگی پاکسازی شود.

صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق در دستگاه کره گیر با توجه به ظرفیتی که دارد از موتور موتوژن قدرتمند در توان های مختلف بهره گیری می کند. شایان ذکر است که موتوژن تبریز به عنوان برترین تولید کننده انواع پمپ و موتور در ایران می باشد که علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی، فروش قابل توجهی در بازار های بین المللی به خود اختصاص داده است.

جالب است بدانید که برای به حداقل رساندن احتمال سوختگی موتور، تیم مهندسی دکتر قشلاق با استفاده از تسمه فولی توانسته اند در دستگاه کره گیری پایین زن طی فرایندی موتور را از در یک قسمت امن قرار دهند تا بدین ترتیب امکان سوختگی موتور به دلیل نشت مواد از مخزن به صفر برسد. در مدل های پایین زن، هر دو موتور و همزن در قسمت پایین قرار دارد.

البته در دستگاه کره گیر بالا زن موتور و مخزن در قسمت درب تعبیه شده که که به طوری کلی از گزند خطر در امان می ماند. در مدل دستگاه های با برداشتن درب، کاربر می تواند مخزن و بدنه را به راحتی مورد شست و شو قرار دهد.

باید به این نکته نیز توجه داشت که دستگاه کره گیری بالا زن تنها در ظرفیت های محدود خانگی و نیمه صنعتی تولید می شود؛ از این رو فرد برای خرید کره گیر صنعتی بزرگ باید حتماً از مدل های پایین زن بهره گیری کند.

صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق انواع دستگاه کره گیر اعم از خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی در هر دو مدل بالا زن و پایین زن طراحی و تولید می کند. تمامی این دستگاه ها به همراه 12 ماه ضمانت خرید طلایی و 10 سال خدمات پس از فروش به خریدار ارائه می گردد.

یعنی از لحظه خرید تا 12 ماه شرکت تضمین می کند که در صورت بروز هرگونه اختلال یا مشکل به صورت کاملاً رایگان به عیب یابی یا تعمیر آن می پردازد. همچنین این شرکت تا 10 سال تمامی قطعات و لوازم یدکی این محصول را از چرخه تولید یا واردات خود خارج نمی کند تا بدین ترتیب کاربر در صورت نیاز بتواند با پرداخت هزینه قطعه مورد نیاز خود را خریداری کرده و یا دستگاه را برای سرویس به بخش خدمات ارسال نماید.

دیدگاه‌ها (0)

*
*