logo
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

راهنمای خرید مه پاش برای سالن قارچ

خرید مه پاش برای سالن قارچ-دکتر قشلاق

امروزه پرورش قارچ چه از نوع دکمه ای و چه از نوع صدفی با توجه به محبوبیت بالا توانسته میزان مصرف قابل توجهی داشته باشد و در همین راستا افراد زیادی برا ایجاد یک منبع درآمد مناسب دست به پرورش انواع قارچ زده اند. همانگونه که می‌دانید برای پرورش قارچ بالا بودن رطوبت به عنوان رکن اصلی در نظر گرفته می شود به همین دلیل در یک سالن و یا مکانی که فرد در آن مشغول پرورش قارچ است ایجاد رطوبت بالا به عنوان اصلی ترین چالش در نظر گرفته می شود. البته باید به این موضوع توجه داشت که امروزه شرکت های متعددی در زمینه طراحی و تولید انواع تجهیزات رطوبتی و تجهیزات سالن پرورش قارچ فعالیت می کنند در واقع تمامی ماشین‌آلات مورد نیاز برای ایجاد شرایط لازم جهت پرورش قارچ را در اختیار پرورش‌دهنده قرار می دهند. خرید مه پاش برای سالن قارچ باید با توجه به اندازه سالن، شرایط آب و هوایی منطقه، نیاز اصلی شما و در عین حال کیفیت مه پاش مورد نظر انجام شود. اهمیت این موضوع باعث شده تا ما در ادامه این مطلب به بررسی اهمیت خرید رطوبت ساز قارچ و نکات مرتبط با آن بپردازیم.

بررسی انواع رطوبت سازی سالن قارچ

رطوبت ساز سالن قارچ از نظر ساختار و عملکرد در سه مدل مه پاش دیسکی یا همان پروانه‌ای، مه ساز التراسونیک و رطوبت ساز نازلی طراحی و ساخته می شود. البته جهت خرید مه پاش برای سالن قارچ باید برخی موارد مهم مورد بررسی قرار گیرد، تا بر اساس همین داده تا شما بتوانید دستگاه مناسب را خریداری کنید. در ابتدا شما را با نحوه کارکرد هر یک از این مه ساز ها آشنا خواهیم نمود.

مه ساز پروانه یا دیسکی در ظرفیت های مختلف طراحی می شود که با توجه به سیستم کارکرد می‌تواند آب را به وسیله پروانه های فن به ذرات بسیار کوچک یا در واقع رطوبت تبدیل کند و در نهایت به مکان مورد نظر انتشار دهد.

این در حالی است که روند تولید مهر و رطوبت در دستگاه ها رطوبت ساز التراسونیک متفاوت است. در واقع در این سری است دستگاه ها آب به وسیله امواج فراصوت حاصل از پیزوسرامیک ها تحت تاثیر قرار گرفته و ساختار آن از هم متلاشی می شود که نهایتاً ذرات ریز آب به شکل بخار سرد به محیط مورد نظر منتقل می گردد.

دستگاه جوجه کشی ۱۶۸ تایی

نوع دیگری از سیستم های رطوبت ساز وجود دارند که تحت عنوان مه پاش نازلی شناخته می‌شوند. در این دستگاه ها عملیات تولید رطوبت برای تبخیر ذرات بسیار کوچک آب صورت می گیرد. قسمتهایی که از آن رطوبت یا ذرات بسیار ریز آب انتشار می یابد نازل نام دارند. ساختار و قسمت خروجی این نازل ها به شکلیست که آب به هنگام عبور از این قسمت  تحت فشار قرار گفته و در ریز ترین حالت ممکن به صورت بخار پخش می شود.

البته تمامی این رطوبت ساز ها برای استفاده در سالن پرورش قارچ مناسب می باشند ولی برای خرید بهتری باید مزیت های هر یک از آنها را مورد بررسی قرار دهید.

انواع مه ساز سالن قارچ-دکتر قشلاق

نکات مهم در خرید مه پاش برای سالن قارچ 

بدون شک امروزه شرایط بازار و اقتصاد جامعه باعث شده تا خرید هرگونه دستگاه و ماشین آلات چالشهای را به همراه داشته باشد که مهمترین آنها  بالا رفتن قیمت ها است. در واقع همین امر باعث شده تا جایی برای اشتباه کردن و انتخاب نادرست باقی نماند. هنگام خرید مه پاش برای سالن قارچ لازم است که شما برخی نکات مهم را مورد بررسی قرار دهید و اطلاعات کافی در این باره را داشته باشید. انتخاب رطوبت ساز کم کیفیت و کم بازده می‌تواند تاثیر قابل توجهی در افت رشد قارچ ها داشته باشد که نهایتا سود حاصل از کار کم شده و شما متحمل خسارت قابل توجهی خواهد شد.  

بررسی بدنه دستگاه کیفیت قطعات سیستم کارکرد گارانتی و خدمات پس از فروش از جمله مهمترین فاکتورهایی است که باید آگاهی کامل از آنها داشته باشید چرا که اختلال و یا مشکل در هر یک از موارد نامبرده به معنای کوتاه بودن عمر مفید دستگاه مورد نظر و راندمان پایین آن است. در این حالت شما باید به تکرار هزینه هایی را برای تعمیر و سرویس آن در نظر بگیرید که بدون شک انگیزه کار را از شما خواهد گرفت.

صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

جهت خرید مه پاش برای سالن قارچ انتخاب یک شرکت و کارخانه قدرتمند که قدمت طولانی نیز دارد می تواند تا حدودی تضمین کننده کیفیت محصول و اعتبار سرویس دهی از طرف تولید کننده باشد. صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق به عنوان یکی از پیشکسوتان و پرچمداران در زمینه طراحی و تولید انواع تجهیزات رطوبتی و سالن قارچ می باشد که با اتکا بر تجربه های نزدیک به ۳۰ سال و به مدد تیم مجرب متشکل از مهندسین و اساتید دانشگاه در کنار بهره گیری از خط تولید مجهز و پیشرفته توانسته در طراحی و ساخت تمامی محصولات خود نهایت استاندارد و کیفیت را پیاده سازی کند. این شرکت بیش از ۱۰۰ دفتر در سراسر کشور دارد که علاوه بر آن به مدد تیم مهندسی مجرب و بخش خدمات پس از فروش توانسته بهترین سرویس دهی و خدمات برای محصولات خود را ارائه کند و گامی بلند در راستای جلب رضایت کاربران بر دارد. شما عزیزان می توانید انواع رطوبت ساز نازلی، پروانه یا دیسکی و التراسونیک را در انواع ظرفیت ها و ابعاد از این مجموعه بزرگ خریداری کنید. در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های مهم محصولات این برند معروف خواهیم پرداخت.

 

مه پاش پروانه ای دکتر قشلاق

  • بدنه از جنس گالوانیزه با کاورینگ رنگ پودری در دمای بالای 200 درجه؛ کاملاً ضد زنگ و ضد خش
  • بهره گیری از جنس آلومینیومی خالص در بخش های پروانه و حلزونی
  • دارای فن های دمنده با کیفیت 
  • مجهز به 3 لایه فیلتر جهت تولید رطوبت
  • دارای موتور قدرتمند با توان 1.5 اسب بخار
  • امکان اتصال به لوله کشی، شیر آب و مخزن آب 
  • عملکرد بر اساس سیستم تمامی اتوماتیک
  • امکان نصب ترموستات و کنترل میزان تولید بخار
  • دارای 1 سال گارانتی طلایی و 10 سال خدمات مشتری

مهساز پروانه ای سالن قارچ-صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

رطوبت سازی التراسونیک دکتر قشلاق

  • دارای بدنه از جنس پلاستیک فوق فشرده ABS؛ ضد ضربه و عایق
  • بدنه قابل شست و شو و تمیزکاری
  • مجهز به پیزوسرامیک های باکیفیت برای تولید امواج التراسونیک
  • سیستم تولید رطوبت هوشمند
  • داری مخزن و امکان اتصال به شیر آب
  • بدون صدا و بدون لرزش
  • راندمان تبدیل آب به رطوبت 95 درصدی
  • دارای استاندارد ایزو 9001 
  •  تولید بر اساس کنترل کیفیت چند مرحله ای 
  • دارای 12 ماه ضمانت طلایی و 10 سال خدمات پس از فروش

مه پاش نازلی دکتر قشلاق

  • مجهز به موتور قدرتمند با مصرف انرژی پایین 
  • دارای پمپ از نوع پیستونی ساخت ایتالیا؛ برند برتولینی
  • شیلنگ بادوام با تحمل 200 بار فشار آب
  • دارای تابلو برق طرح جدید
  • قابلیت بهره گیری از سنسور و کنترل تولید میزان بخار آب
  • دارای فیلتر های چند گانه دائمی
  • سیستم کارکرد خودکار
  • دارای 12 ماه گارانتی طلایی و 10 سال خدمات پس از فروش

هواسازی سالن قارچ دکتر قشلاق

صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق به عنوان یک مجموعه بزرگ و پیشرو علاوه بر تولید انواع دستگاه های رطوبت ساز توانسته با الگو برداری از نمونه محصولات خارجی دست به طراحی و ساخت هواساز مخصوص برای سالن قارچ بزند. سیستم کارکرد این هواساز به شکلی است که می تواند گرما سرما بخار آب و میزان اکسیژن مورد نیاز برای سالن قارچ و مکان های پرورش انواع قارچ ها را در استاندارد ترین حالت ممکن تولید کند. در واقع شما می توانید با بهره گیری از هواساز سالن قارچ دکتر قشلاق تمامی شرایط ضروری و حیاتی برای پرورش قارچ را به وجود بیاورید؛ تا محصول مورد نظرتان را در مقدار بالا برداشت کنید. بهره گیری از قطعات درجه یک و سیستم قدرتمند در این هواساز باعث می‌شود تا فرد بتواند به مدت آن رطوبت محیط را تا ۹۰ درصد افزایش دهد و این قابلیت به نوبه خود در میان انواع تجهیزات موجود در بازار یک انقلاب به شمار می رود. هواساز سالن قارچ دکتر قشلاق نیز به همراه ۱۲ ماه گارانتی مشمول و تمامی قطعات و همچنین ۱۰ سال خدمات پس از فروش به خریداران ارائه می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هر یک از این محصولات و انتخاب آنها با توجه به شرایط و مکان خود می توانید با بخش فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه‌ها (0)

*
*