logo
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

راهنمای خرید دستگاه کره گیر

راهنمای خرید انواع کره گیر رومیزی و خانگی

با پیشرفت علم و تکنولوژوی، ابزار هایی ساخته شده اند که در تهیه محصولات لبنیاتی چون کره، کمک شایانی به مصرف کنندگان خود می رساند. بر خلاف ایام گذشته که شرایط سخت تری را برای به دست آوردن کره طی می شد، امروز دستگاه های کوچک خانگی و صنعتی با ارائه راندمان بالا در فرآیند کار، شرایط بهتری را به وجود آورده اند.

راهنمای خرید کره گیر خانگی

دیگر از آن مشک های دوغ که ساعت ها به صورت دستی تکان می خورد و کار نسبتا خسته کننده ای به حساب می آمد، خبری نیست چون دستگاه هایی وارد بازار عرضه و تقاضا شده است که تنها با تهیه ماست پر چرب یا شیر می تواند، بدون نیاز به نیروی انسانی و در کمترین زمان ممکن ، همان نتیجه را ( تولید کره) به بهترین شکل ممکن ، سازماندهی کند.

در دستگاه کره گیر، سیستمی تعبیه شده است که ، می تواند با نیروی گریز از مرکز، پره های همزن را در سرعت های متفاوت ( کم یا زیاد ) بچرخاند، آنقدر که چربی های موجود در ماست و شیر را از هم جدا شوند و به صورت گلوله های چربی در بالای مخزن شناور باشند. بعد از اتمام کار چربی های انباشته شده جمع آوری می شوند و مایع داخل مخزن که همان دوغ است از فلکه تخلیه دستگاه کره گیر خارج می شود.

دستگاه جوجه کشی درنا 2

این دستگاه ها با توجه به نیاز مصرف کنندگان و حجم محصولات لبنی در ظرفیت های کوچک خانگی ، کارگاهی و صنعتی بزرگ طراحی و تولید شده اند.

کره گیر رومیزی

همانطور که می دانید، سطح آگاهی مردم برای استفاده از مواد غذایی طبیعی و کاملا ارگانیک، بالا رفته است و بسیاری از مصرف کنندگان ترجیح می دهند، به جای خرید کره های پاستوریزه و صنعتی ، از کره های طبیعی، برای مزه دار کردن غذاهایشان، بهره مند باشند. این نیاز مبرم با خرید مشک های برقی کوچک که به صورت رومیزی طراحی شده، خیلی راحت، قابل تامین است.

کره گیر رومیزی، در واقع یک مشک برقی است که در ظرفیت چند لیتری ( ۴ الی ۲۰ لیتری ) طراحی و تولید شده است و جزو دستگاه هایی است که برای مصارف خانگی قابل استفاده است. با استفاده از این کره گیر ها می توانید به صورت همزمان کره و دوغ را به دست اورید حتی بر اساس سلایق متعدد، می توان دوغ به دست آمده را با ریختن عرقیات گیاهی و سبزی های معطر، مزه دار کرد.

کره گیر یا مشک برقی دستگاهی است که به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاه، نتیجه دلخواه را ارائه می دهد. هر مصرف کننده ای به راحتی می تواند ماست را با مقداری آب ،داخل مخزن بریزد تا با متصل کردن آن به پریز برق ، سیستم همزن دستگاه فعال شده و به چرخش در آید.

در واقع الکتروموتور به کار رفته در قسمت فوقانی دستگاه که بر روی درپوش مخزن تعبیه شده است، بعد از گذشت یک بازه زمانی کوتاه ( یک الی دو ساعت) و با استفاده از نیروی گریز از مرکز چربی های موجود در ماست را جدا می کند و به صورت شناور روی مایع دوغ بالا می آورد.

کره گیر رو میزی دکتر قشلاق، از محصولات با کیفیت و ساخت ایران است که در ظرفیت‌های چند لیتری وارد بازار مصرفی شده است. جنس مخزن این دستگاه آلیاژ آلومینیومی دارد و برای ساخت آن از شیوه پرسی بهره گرفته اند.

صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق، توانسته است با استفاده از قطعات با کیفیت چون آلومینیوم که مورد تایید سازمان بهداشت است، یک دستگاه پر طرفدار را به بازار عرضه کند. آلومینیوم الیاژی است که نه تنها عمر بسیار مفید و طولانی تری دارد؛ بلکه در برابر حرارت نیز بسیار مقاوم است علاوه بر این به هیچ عنوان دچار سایش و زنگ خوردگی هم نمی شود.

لازم به یاد آوری است که؛ تمامی قطعات دستگاه کره گیر، به وسیله سیستم برش لیزری به صورت کاملا دقیق برش خورده اند و برای جوش دادن تمام قطعات دستگاه به یکدیگر ، از جوش نقطه ای استیل بهره گرفته شده است .

با استفاده از این مشک برقی که بیشتر در مناطق روستایی و شهرنشینی قابل استفاده است، می توان کره کاملا ارگانیک به دست آورد که طبع مطبوع و خوشمزه تری نسبت به کره های تولید شده در کارخانه های لبنیاتی دارد، علاوه بر کره می توانید چند لیتر دوغ طبیعی هم به دست بیاورید.

کره گیر خانگی ارزان چیست؟

کره گیر های خانگی ارزان قیمت، همان دستگاه هایی هستند که ظرفیت مخزن آنها مناسب برای ۱۰ الی ۲۰ لیتر ماست و آب طراحی شده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ چرا که گروه ماشین سازی دکتر قشلاق برای تولید آنها از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا الگو برداری کرده است.

این دستگاه در اندازه های کوچک خانگی طراحی شده که با استفاده از نیروی برق بهترین کارایی را برای تولید کره، ارائه می هد.

درست است که این دستگاه های کوچک کارایی مناسبی در مصارف خانگی دارند ولی هستند کسانی که با خرید این مشک های برقی کوچک، می توانند کسب در آمد کنند.

خرید اینترنتی دستگاه کره گیر برقی

وب سایت اینترنتی دکتر قشلاق، شرایطی فراهم کرده است تا خریداران محترم به راحتی بتوانند با مراجعه به سایت اینترنتی فروشگاه، دستگاه های کره گیر خانگی که در اندازه های متنوعی ارائه شده اند را ملاحظه بفرمایند و بنا به سلیقه و درخواستی که دارند، محصول مورد نظر را خریداری کنند.

لازم به ذکر است که، این کره گیر ها به راحتی در منزل، روستا، فروشگاه های محصولات لبنی دامداری های و کارگاه های کوچک تولید محصولات لنبی، قابل استفاده می باشند.

دستگاه کره گیر علاوه بر ظرفیت های خانگی در اندازه های ۳۰ – ۴۰ – ۶۰ – ۱۰۰ و ۲۰۰ لیتری نیز عرضه شده اند که بنا به نیاز همه مشتریان عزیز، در سراسر کشور قابل خریداری است.

خوشبختانه صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق با تمام شرکت های حمل و نقل چون اداره پست جمهوری اسلامی ایران و پست پیشتاز، شرکت تی پاکس ، باربری وطن ، پیشتاز بندر ، کالارسان و پیک باد پا ، قرار دادی منعقد کرده است که شرایط ارسال و فروش دستگاه کره گیر خانگی را ، برای تمام روستائیان و شهروندان عزیز در سراسر کشور مهیا کرده است.

هر مصرف کننده ای با توجه به درخواست خرید خود می تواند با پرداخت یک هزینه جزئی ، دستگاه مورد نیاز خود را دریافت کند یا بدون واسطه و مستقیما به کارخانه سازنده مراجعه کرده و نسبت به تهیه آن بدون پرداخت هزینه ای برای ارسال ان اقدام کند.

دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید

پیشنهاد کارشناسان ما به شما خریداران محترم این است که قبل از خرید هر یک از دستگاه های کره گیر با کارشناسان صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق تماس بگیرید تا با توجه به نیاز مصرفی شما برای تولید کره، مشاوره های لازم را در اختیارتان بگذارند

برای کسب اطلاعات بیشتربا واحد فروش کارخانه ، تماس بگیرید. برای دسترسی به تلفن شرکت به قسمت تماس با ما مراجعه کنید تا از شرایط مشاوره و خرید آسان مطلع شوید.

 

دیدگاه‌ها (0)

*
*