logo
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

راهنمای خرید شیردوش برقی گاو و گوسفند

راهنمای خرید شیردوش برقی گاو-صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

فعالیت در حوزه تولید محصولات لبنیاتی امروز به یکی از پرسودترین منابع درآمد تبدیل شده و به همین دلیل افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است. همانگونه که میدانید برای تولید بیشتر محصولات لبنیاتی شیر به عنوان ماده اصلی در نظر گرفته می‌شود و همین هم باعث شده تا تجهیزات مرتبط با تهیه شیره مانند شیردوش برقی گاو و گوسفند یکی است پرکاربردترین تجهیزات لبنیاتی تبدیل شود. در همین راستا شرکت های متعددی در زمینه طراحی و تولید انواع دستگاه ها و تجهیزات مرتبط با صنعت لبنیات وارد عرصه شدند ولی با این حال کیفیت محصولات ارائه شده توسط هر یک با یکدیگر تفاوت های بارزی دارد. پیرو همینم ما در این مقاله تمامی اطلاعات لازم را تحت عنوان راهنمای خرید شیردوش برقی گاو و گوسفند در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

شیردوش برقی گاو و گوسفند چه کاربردی دارد؟

این وسیله نه به صورت دستی بلکه با استفاده از نیروی برق کار می کند و همین امر باعث شده تا انسان نیازی به دخالت و استفاده از زور نداشته باشد و به راحتی در مدت زمان کوتاه در شیر را از دام های مورد نظر به دست بیاورد. 

چنانچه شما هم در محیطهای مانند گاوداری و دامداری فعالیت می‌کنید و دوشیدن شیر برای شما بسیار وقت گیر و چالش برانگیز می باشد حتماً می بایست از شیردوش برقی برای راحت تر کردن کار بهره گیری کنید. در واقع اگر شما با پیروی از روش سنتی از تک‌تک گاوها و گوسفندهای خود به صورت دستی شیردوشی کنید این های خسته خواهید شد و مهمتر از آن زمان زیادی را برای اینکار تلف خواهید کرد. این در حالی است که شما با استفاده از شیردوش برقی گاو و گوسفند می توانید در مدت زمان بسیار کوتاه تعداد زیادی دام را شیردوشی کنید.

علاوه بر موارد ذکر شده در شبکه شما از این دستگاه برای دوش شیر بهره گیری کنید هیچ گونه نگرانی حاصل از آلوده شدن شیر نخواهید داشت چرا که لاینرهای این دستگاه به صورت مستقیم به پستان گاو و گوسفند متصل میشود و امکان برخورد شیر با مواد آلوده کننده را به صفر می رساند.

دستگاه جوجه کشی شتر مرغ ۱۶ تایی

در روش سنتی بدون شما از دست های خود برای نوشیدن شیر استفاده می‌کنیم و در این بین ممکن است که شما خواهند فشارهای اضافه تر از حد استاندارد به پستان دام وارد کنید و در نهایت باعث استرس و آسیب آنها شوید. این در حالیست که اگر شما با پیروی از راهنمای خرید شیردوش برقی گاو و گوسفند یک دستگاه مناسب خریداری کنید بدون شک هیچ مشکلی دامهای شما را تهدید می کند و شما با افت راندمان مواجه می شود. 

خرید شیردوش برقی گاو و گوسفند-گروه صنعتی دکتر قشلاق

برای خرید شیردوش برقی گاو و گوسفند باید چه چیزهایی را مد نظر بگیریم ؟

ما برای شما عزیزان که به این مقاله مراجعه کردید تا راهنمای خرید شیردوش برقی گاو و گوسفند را مورد مطالعه قرار دهید تمامی نکات لازم را به صورت قسمت قسمت فراهم آورده ایم تا شما با مطالعه آن با آگاهی کامل محصولات را مورد بررسی قرار داده و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بررسی لاینر ها

یکی از پر اهمیت ترین قطعات شیردوش می باشد که به پستان گاو و گوسفند اتصال یافته و عملیات شیردوشی را آغاز می‌کند. چنانچه لایه های استفاده شده در دستگاه از مواد سفت و خشک و غیر اصولی ساخته شده باشد هنگام وصل شدن به پستان گاو یا گوسفند باعث آسیب دیدن دام ها خواهد شد. از این رو شما باید به هنگام خرید شیردوش برقی حتماً به نرم بودن لاینر توجه کنید.

بررسی اندازه لاینر ها

معمولاً شرکت های سازنده تجهیزات لبنیاتی برای گاو و گوسفند دستگاه‌های جداگانه طراحی می‌کند چرا که اندازه پستان ها با یکدیگر متفاوت میباشد. معمولاً در این دستگاه ها لاینرها با یکدیگر تفاوت دارند و در واقع با توجه به اندازه مربوط به هر حیوان قالب بندی شده‌اند و به همین دلیل شما نباید دستگاهی که برای شیردوشی از گاو طراحی شده است را برای گوسفند خریداری کنید.

لاینر  شیردوش برقی گاو - صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

بررسی پولساتور 

پولساتور از جمله پر اهمیت ترین قطعات بکار رفته در دستگاه شیردوش است که در واقع با به وجود آوردن خلا و فشار نیروی لازم را برای پمپاژ کردن شیر بدون وارد کردن کوچکترین آسیب پستان به وجود می آورد. پولساتور دستگاه گاوی تناسب ۶۰ به ۴۰ سال است؛ در حالی که در پولساتور دستگاه گوسفندی تناسب ۵۰ به ۵۰ است و شما باید با توجه به نوع دام به این مقدار ها توجه کنید.

بررسی بدنه و مخزن

شیر و دیگر محصولات لبنیاتی از حساسیت فوق‌العاده بالایی برخوردار هستند و تحت تاثیر کوچکترین آلودگی و میکروب راحتی فاسد می شوند. همین هم باعث شده تا شرکت های سازنده انواع تجهیزات لبنیاتی جنس بدنه و مخزن هر دستگاه را به عنوان مهمترین عامل تعیین کننده کیفیت در نظر بگیرند و از مرغوب ترین مواد در این قسمت ها استفاده کنند. به طور معمول مخزنی که برای ذخیره سازی شیر قالب بندی و تولید می‌شود از جنس استیل نگیر یا آلومینیوم می باشد که در برابر شرایط محیط و در تماس با مواد مایع یا تحت تاثیر رطوبت دچار زنگ زدگی و واکنش نمی شود.

گارانتی و خدمات پس از فروش 

آخرین موردی که به عنوان راهنمای خرید شیردوش برقی گاو و گوسفند به توضیح آن می‌پردازیم گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. چنانچه دستگاه و تجهیزات مورد نیاز خود را از کارگاه های کوچک و محدودی شرکت های نوپا خریداری کنید نباید انتظار گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش پاسخگو داشته باشید. این در حالیست که در کارخانه های معتبر و پرچمدار همانند صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق اکثر تجهیزات لبنیاتی علی الخصوص دستگاه شیردوش برقی گاو و گوسفند آن هم در مدل های تک واحد و دو واحد به همراه ۱۲ ماه گارانتی طلایی مشمول بر تمامی قطعات و ۱۰ سال خدمات پس از فروش به کاربران ارائه می گردد. از این رو کاربران بدوئن کوچک ترین نگرانی و با خیال راحت می توانند محصولات متعلق به این کارخانه که دارای 30 سال تجربه در زمینه تولید انواع تجهیزات لبیناتی می باشد را در مکان ها و شرایط مختلف برای شیر دوشی یا تولید هر فراورده لبنی بهره گیری کند.

دیدگاه‌ها (0)

*
*