logo
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

علت استفاده از پروسس تانک

پروسس تانک چیست و کاربرد آن چیست

اصلی ترین استفاده ی پروسس تانک چیست ؟ | پروسس تانک چه کاربردی دارد ؟

معرفی پروسس تانک

پروسس تانک دستگاهی است که می تواند با استفاده از آن به تولید پنیر، ترکیب مواد، نگهداری از شیر، شکافتن لخته های موجود در یک ماده لبنی، کوآگوله نمودن شیر، انباشتن شیر در تانک و … دست یافت.

گروه ماشین سازی دکتر قشلاق، در این زمینه بنابه درخواست مشتریان خود اقدام به طراحی و تولید این دستگاه در گنجایش های مختلف کرده که تمام فرایندهای مربوط به فرآورده های لبنی که در بالا به آن اشاره کردیم، را به تنهایی انجام دهد.

همچنین این دستگاه پرکاربرد و مدرن، طبق آخرین متدهای دنیا طراحی گردیده است، به طوریکه در اجرای مونتاژ و ساخت قطعات آن تمام استاندارهای  لازم به کار گرفته شده است و از اصول بهداشتی بسیار بالایی برخوردار می باشد.

دستگاه جوجه کشی 40 تایی

شرایط بهره برداری از این دستگاه به نحوی است که، در حالت کلی برای گرم نمودن محصول مورد نظر، پروسس تانک را با مقداری آب پر می کنند.

پروسس تانک از یک رویه ی خارجی ساخته شده که می تواند به وسیله ی اپراتور خود، میزان گرم شدن محصول و ناسازگاری دمایی بین دستگاه و محصول را به راحتی تنظیم نماید.

جالب است بدانید پروسس تانک، در اندازه های صنعتی و با کیفیت تولید شده ، در مکان هایی چون دامداری ها، فروشگاه های بزرگ لبنیاتی، کارخانه های تولید شیر، دامپروری ها و بسیاری دیگر مورده بهره برداری قرار می گیرد.

همچنین برای ایمن نگه داشتن فرآورده های لبنیاتی، در برابر انواع آلودگی ها و خرابی ها، باید مخزنی وجود داشته باشد که علاوه بر ذخیره سازی محصولات لبنی، قادر باشد فرآیندهای مختلفی را روی محصولات لبنی انجام نماید که این فقط توسط پروسس تانک قابل اجراست.

خصوصیات منحصر به فرد پروسس تانک :

از آنجائیکه پروسس تانک برای انجام فرآیندهای مختلف لبنیاتی کارآیی دارد، به راحتی می تواند برای مخزن دمایی خاص و ایده آل به وجود آورد تا در شرایط متفاوت، دمای داخل مخزن به راحتی تنظیم گردد، همچنین به جرﺃت می توان گفت که این دستگاه قادر است به تنهایی مواد لبنی موجود را در ساعت‌های پی در پی به صورت پایدار نگهداری کند.

قابل ذکر است جنسی که برای ساخت بدنه ی دستگاه استفاده شده از نوع استیل ۳۰۴ ضد زنگ است که از خاصیت مغناطیسی برخوردار نیست و فاقد ساییدگی می باشد و به راحتی می تواند از ورود میکروب ها و انواع آلودگی ها به درون تانک جلوگیری نماید، به طوریکه رشد باکتری ها در این دستگاه امری غیرممکن می باشد و کاربر می تواند با خیالی آسوده سالیان سال از دستگاه استفاده نماید.

ضمن اینکه دستگاه پروسس تانک دکتر قشلاق، مراحل کیفی چند مرحله ای را پشت سر گذاشته و پس از تایید شدن کیفیت و سلامت کالا، برچسب کنترل محصول روی آن نصب گردیده است.

همچنین موتور قدرتمندی که در این دستگاه تعبیه شده می تواند در زمانی اندک دمای مورد نیاز دستگاه را به سرعت تامین کند و با عایق بندی ۳ جداره ای خود، از اتلاف برق و انرژی ذخیره شده در دستگاه جلوگیری کرده و به هیچ عنوان اجازه نمی دهد، تداخلی بین دمای بیرون و داخل دستگاه اتفاق بیفتد و دمای دستگاه را در ایده آل ترین شکل ممکن،به صورت ثابت نگه می دارد.

بنا به بررسی های انجام شده، چرخش محتوای داخل مخزن توسط یک همزن مخصوص و خارق العاده انجام می گیرد ضمن اینکه این همزن استیل، قابلیت دوران محصولات مختلف با غلظت های بالا را دارا می باشد، همزن ها قدرت لازم برای چرخش مواد را، از موتورژن متصل به همزن می گیرند و به راحتی انواع مایعات غلیظ با حجم بالا را به چرخش در می آورند.

در حالت کلی این دستگاه ها مجهز به پروانه های بهداشتی هستند که در هربار استفاده، به راحتی از میله ی دستگاه جدا می شوند و مورد شستشو و ضدعفونی قرار می گیرند.

نتیجه گیری:

همانطور که در بالا اشاره نمودیم این تانک ها در گنجایش های مختلف طبق سفارش کاربر ساخته می شوند و در حقیقت محتوایی که در داخل دستگاه قرار می گیرد تعیین کننده نوع قطعاتی ست که در مونتاژ دستگاه به کار گرفته شده، همچنین دستگاه های پروسس تانک دکتر قشلاق دارای گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش می باشند و تا ۱۰ سال قطعات دستگاه را در هنگام خرابی تعویض می نمایند و این اجازه را به کاربر می دهند تا در هنگام نیاز بتواند در کم ترین زمان، قطعه ی مورد نظر را از شرکت خریداری نماید.

 

دیدگاه‌ها (0)

*
*