logo
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق
صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

معرفی انواع دوغ سردکن خانگی و رستورانی

راهنمای خرید انواع دوغ سردکن

بررسی و معرفی انواع دستگاه های دوغ سردکن های خانگی و رستورانی| کوچک و دوقلو

معرفی انواع دوغ سردکن های خانگی

جالب است بدانید هرچقدر که میزان دانش و آگاهی افراد بالا می رود، میزان تقاضا برای تولید انواع ماشین آلات صنعتی مدرن و پیشرفته نیز برای عموم افراد تبدیل به خواسته ای منطقی می شود؛ که جهان امروز را مجبور به طراحی و ساخت آن کرده است؛ یکی از این ماشین آلات، دوغ سردکن های کاملا اتوماتیک می باشد که در یک بازه زمانی کوتاه ، توانسته مشتریان پر و پا قرصی را به خود جذب کند.

از آنجائیکه دوغ به عنوان یکی از خوش طعم ترین نوشیدنی ایرانی ها محسوب می شود، شرکت صنعتی دکتر قشلاق این بار هم با پدیده ای شگفت، شروع به تولید انواع دوغ سردکن خانگی و رستورانی نموده که با امکانات جدید و حرفه ای توانسته به صورتی مدرن و زیبا در اختیار مشتریان قرار گیرد و طبق نیاز آن ها مصرف گردد.

این دستگاه ها در انواع و ظرفیت های متفاوتی ساخته شده اند که در بخص مقالات لبنیاتی دکتر قشلاق به بررسی هرکدام از آن ها خواهیم پرداخت.

دستگاه جوجه کشی ۵۰۴ تایی

دوغ سردکن ۵ لیتری:

دستگاهی با اندازه و گنجایش مناسب که فرایند خنک سازی دوغ را به صورت حرفه ای انجام می دهد و در منازل و کافه ها بسیار کار ایی دارد، همچنین موتور و پمپی که در این ماشین طراحی شده، بسیار قدرتمند بوده و قابل استفاده در تمامی مناطق آب و هوایی، مخصوصاً شهرهای جنوبی که آب و هوایی گرم تری دارند، می باشند.

سرعت عمل آوردن دوغ، در این دستگاه بسیار بالاست، یعنی در بازه زمانی کوتاه می تواند دوغی خنک و گوارا تحویل مصرف کننده دهد.

دوغ به خاطر حساسیت بالایی که نسبت به باکتری و میکروب دارد، لازم است بدنه و شیری که برای این دستگاه طراحی می شود از نوع استیل استلنس باشد تا از بروز هر نوع زنگ زدگی و آلودگی در امان باشد.

خوشبختانه بدنه این دستگاه ضمن برخواردی از آلیاژی مطلوب و با کیفیت از مصرف بهینه ی برق و انرژی کمی نیزبرخوردار است و این امکان را در اختیار کاربر قرار می دهند تا با خیالی آسوده از آن استفاده نماید. همینطور دارای ویژگی های منحصر به فردی چون؛ استاندارد ایزو ۹۰۰۱ و CE اروپا، کنترل چند مرحله ای و مجهز به چرخ های پرقدرتی که حمل و نقل آن را به هر نقطه ای که مد نظر کاربر است، آسان می کند.

دوغ سرد کن ۱۰ لیتری:

این محصول قادر است دمای ۱۰ لیتر دوغ را، در کمترین زمان ممکن به پایین ترین درجه خنکی رسانده و در اختیار مصرف کننده قرار دهد، ضمن اینکه، طبق آخرین متدهای دنیا و استانداردهای بهداشتی مونتاژ و طراحی شده و با بهره گیری از پمپ و موتور باقدرت خود توانسته در بسیاری از؛ رستوران ها، کافه تریا و … مورد استفاده قرار گیرد.

در واقع این محصول به خاطر مصرف بهینه ی خوبی که دارد، می تواند طولانی مدت بدون کوچکترین مشکلی فرایند خنک سازی دوغ را انجام دهد. با داشتن بدنه و شیر تمام استیل هم، از عمر بلند مدت و بازدهی بالایی برخوردار بوده و تا حد ممکن از تجمع آلودگی، زنگ زدگی یا خوردگی دستگاه جلوگیری می کند.

این دستگاه شامل استانداردهای ISO 9001 و CE marking می باشد و طی کنترل چند مرحله ای توانسته به صورت پیشرفته و حرفه ای، خنک سازی دوغ را به نحو احسنت سازماندهی نماید و با بهره گیری از چرخ های قدرتمند تاثیر بسزایی در روند جابجایی داشته باشد.

دستگاه دوغ سردکن ۱۵ لیتری:

این دستگاه به خاطر گنجایش ۱۵ لیتری که دارد، یکی از دستگاه های محبوب در صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق است که عموم مصرف کنندگان از آن بهره مند هستند چرا که در یک آن، می تواند، بی وقفه شروع به خنک سازی دوغ کند.

دوغ سرد کن های ۱۵ لیتری، به خاطر مصرف کم انرژی برق و همچنین کیفیت مرغوبی که در موتور، پمپ و بدنه ی آن ها به کار گرفته شده، علاقه و توجه بسیاری از مشتریان را برای خرید و تهیه ی آن در کافی شاپ ها و رستوران ها جلب نموده، زیرا این اختیار را به کاربر می دهند که بتواند سالیان سال از این محصول فوق پیشرفته نهایت استفاده را داشته باشد.

توجه داشته باشید این محصول هم مثل سایرین از استانداردهای لازم ( ایزو ۹۰۰۱ و سی ای) برخوردار بوده و کیفیت فوق العاده را به کاربران ارائه میدهد .

تمامی محصولات دکتر قشلاق، ضمن طی کردن مراحل کنترل کیفی (از بخش های مختلف تولید تا مرحله بسته بندی و ارسال)، دارای برگه گارانتی ۱۲ ماهه و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله معتبر از طرف شرکت سازنده یعنی گروه ماشین سازی دکتر قشلاق پشتیبانی می شوند.

 

دیدگاه‌ها (0)

*
*